مهندس مهدی ورقائی
آنچه در این مطلب میخوانید

در این مقاله سعی می کنیم به این سؤال پاسخ بدهیم که ایده های پولساز در امریکا کدامند؟ با ما همراه باشید.

ایالات متحده آمریکا جزء آن دسته از کشورهای توسعه یافته و مدرنی می باشد که در اکثر حوزه های فرهنگی، تجاری، علمی، پزشکی و غیره، ابداعات جدید و پیشرفته ای برای عرضه در اختیار دارد. شرایط بازرگانی و سرمایه گذاری، فن آوری های نوپا و پیدا کردن ایده های تازه نیز در کشور آمریکا بسیار پر رونق می باشد.

در واقع هر منطقه، با در نظر قرار دادن امکانات و استعدادهایی که در اختیار دارد، روی گروهی از کسب و کارهای ویژه متمرکز می شو.، مردم آمریکا هم اغلب در مجموعه ای از فعالیت های مخصوص، به ساخت ایده های مختلف و کسب و کار مشغول می باشند.

ایده های پولساز در امریکا
ایده های پولساز در امریکا
پرداختن به مسئله ی ایده های پولساز در امریکا برای همه مردم مورد پرسش قرار می گیرد

هر چند پرداختن به مسئله ی ایده های پولساز در امریکا برای همه مردم مورد پرسش قرار می گیرد، زیرا زمانی که یک ایده در ایالات متحده به مرحله اجرایی می رسد، همان ایده ی مورد نظر، خیلی سریع در بقیه نقاط دنیا هم ارزشمند و مهم می شود و توجه همه را به خود جلب می کند.

در نتیجه توجه نمودن به ایده های پولساز در امریکا ممکن است نمونه های مناسبی برای تجارت و اشتغال، به مردم سراسر جهان و به خصوص ایران ارائه دهند.

چنانچه شما خوانندگان محترم نیز به دنبال پیدا کردن یک ایده ی مناسب و اقتصادی می باشید، این مقاله که با مشاوره از مهندس مهدی ورقایی و شرکت الست گروپ گردآوری شده است، کمک بسیار چشمگیری به شما خواهد نمود. برای کسب آگاهی بیشتر، با مهندس مهدی ورقایی و سایر کارشناسان شرکت الست گروپ در ارتباط باشید.

ایده های پولساز در امریکا

همان گونه که اشاره شد، ایده های پولساز در امریکا جزء مناسب‌ ترین ایده های مالی و تجاری در همه ی دنیا به شمار می روند. در ادامه ی این قسمت، تقریباً تمام این ایده های کسب و کار را ارزیابی می نماییم. این ایده های پولساز عبارتند از:

مهندسی فروش

در دنیای مدرن امروز، مسئله ی فروش، به مبحثی دقیقاً مطابق با موضوعات علمی و هیجان انگیز تغییر کرده است. افرادی که به عنوان مهندسان فروش یا Sales Engineer شناخته می شوند، متخصصانی هستند که با شیوه ای کاملا کارشناسی و کاربردی، می توانند پیرامون فروش تمام محصولات فعالیت نمایند. این مهندسین از سطح حقوق دریافتی بسیار زیادی در کشور امریکا برخوردار می باشند.

مسلماً بحث فروش در همه ی کشورهای جهان، حائز اهمیت می باشد و با درنظر قرار دادن پیشرفت و توسعه فناوری های ارتباطات جمعی، فرآیند فروش از روش های قدیمی و سنتی خود بیرون آمده و یک فرم دقیقاً نوین و جهان شمول به خود گرفته است.

در نتیجه افرادی که در مورد شرایط فروش اجناس یا خدمت رسانی استعداد بالایی داشته باشند، می توانند عقاید و ایده های فروش خود را به دستمزدهای فراوان و ارزشمند تبدیل نمایند.

زیرا به دنبال عملی کردن این ایده ها، خریداران به اجناس و خدمات جدیدی دسترسی پیدا می کنند که به صورت کامل، مشکلات و نیازهای ایشان را مرتفع می نمایند. افراد فروشنده هم به مقاصد اقتصادی و مرتبط با کسب و کار خود، دست می یابند.

مهندس نرم افزار

قسمت زیادی از کارهای خصوصی و عمومی افراد به وسیله نرم افزارهای کاربردی صورت می پذیرند. کسانی که به علوم تخصصی برنامه نویسی و پیشبرد نرم افزار مسلط هستند، بی شک با خلق و وسعت بخشیدن به ایده های نرم افزاری کاربردی، به درآمدهای کلانی دست می یابند.

افرادی که در امور توسعه دادن به نرم افزارها فعالیت دارند، همواره جزء اقشار ثروتمند ایالات متحده می باشند که تخمین زده می شود تا سال های آینده نیز همین طور وضعیت مالی مطابق خواسته ی آن ها پیشرفت کند.

مهندس نرم افزار
مهندس نرم افزار

طراحی برنامه های اندروید

افزون بر نرم افزارها، اپلیکیشن های اندروید هم دنیای مستقل و ایده آلی را برای بشر کنونی به وجود آورده اند. به این دلیل کسانی که ایده های مناسبی برای برنامه ریزی و پیشبرد اپلیکیشن دارند، از دسته ی ایده پردازان نمونه در ایالات متحده و همه دنیا می باشند.

در دنیای امروز سطح علاقه مندی به اپلیکیشن های گوشی های همراه بسیار زیاد شده است و پیشرفت نرم افزار و وب سایت ها برای موبایل ها هم قابل اجرا است.

به همین دلیل، بهترین ایده این است که افراد علاقه مند، اپلیکیشن های مرتبط با گوشی های هوشمند را ایجاد نمایند و یا برای جلب توجه افراد خریدار از کشورهای خارجی، در این طرح ها فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: ایده های ناب کسب و کار

بازاریابی دیجیتال

در ابتدای این قسمت خوب است بدانید که دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال، به نوعی از فروش اجناس و خدمات گفته می شود که به وسیله ابزارهای الکتریکی صورت می گیرد.

در بازاریابی فروش، افراد به وسیله ی کانال هایی که در فضای وب قرار دارند، برای ساخت برند و شناساندن اجناس و خدمات به خریداران آینده، بهره می برند. نرم افزارها، اینترنت، موتورهای جست و جوگر، سایت های اجتماعی و بقیه امکانات دیجیتالی، راه هایی می باشند که می توان به وسیله آن ها به مشتریان مورد نظر خود دست یافت.

مبحث ساخت برند و فروشندگی در فضای وب و رسانه های سراسری، به میزان زیادی در حال توسعه می باشند. در نتیجه کسانی که در ارتباط با بازاریابی دیجیتال مشغول به فعالیت می باشند هم در رتبه ی نخست ایده پردازان پولساز قرار دارند.

مدیر تبلیغات

فعالیت های تبلیغاتی و تبلیغ نویسی هم یک حرفه مهم به شمار می رود و اطلاع از شیوه های آن ممکن است به اقدامات انبوه برای فروش و پیشرفت کسب و کارها منتهی شود. روش تبلیغاتی درست، با درنظر قرار دادن حرفه و ایده، نتیجه های بسیار خوبی را برای فعالان در این حوزه به وجود می آورد.

در این سال ها، افراد پس از ایجاد مشاغل و تأسیس فعالیت های مختلف، برای شناساندن آن ها در دنیای واقعی و فضای مجازی، به کسانی که در این زمینه کارشناس و خبره می باشند، مراجعه می کنند. مسلماً علم تبلیغات، یکی از ایده های پولساز در امریکا می باشد.

مکان های نگهداری از حیوانات

در کشور آمریکا، تعداد زیادی از افراد، در مکان های مخصوص، گونه های مختلف حیوانات خانگی را نگهداری می نمایند. در این مکان ها با در نظر قرار دادن تمام جوانب، از حیوان های خانگی حفاظت می کنند.

در ایالات متحده، فروختن حیوان های اهلی مانند سگ، گربه، پرندگان زینتی مانند فنچ، قناری وغیره یکی از کارهای بسیار هیجان انگیز محسوب می شود و پرداختن به این امور باعث کسب حقوق زیادی نیز خواهد شد.

مکان های نگهداری از حیوانات
مکان های نگهداری از حیوانات

برای کسب آگاهی بیشتر، با مهندس مهدی ورقایی و سایر کارشناسان شرکت الست گروپ در ارتباط باشید.

رستوران های چرخان

کافه رستوران چرخان، اتوبوس غذایی چرخان و یا کامیون چرخان غذا، از نمونه ی اسامی می باشند که به این گونه ایده های پولساز نسبت داده می شود.

رستوران های چرخان در اغلب ایالات های امریکا و کشورهای اروپایی، درآمد هنگفتی را نصیب افراد سازنده آن ها می نماید. کمپانی های فراوانی در کشور آمریکا فعال می باشند که برخی از آن ها دارای صد رستوران چرخان می باشند.

در واقع افراد علاقه مند چنانچه مخارج لازم برای آغاز کسب و کار در زمینه ایجاد رستوران چرخان را داشته باشند، می توانند یک اتوبوس یا کامیون را برای این منظور آماده کنند. چرا که این نوع رستوران ها داخل اتوبوس ها و کامیون ایجاد می شوند.

معامله ارزهای دیجیتال

در واقع شاید بتوان گفت نخستین افرادی که به میزان ارزشمند بودن ارزهای دیجیتال آگاه شدند، مردم آمریکا می باشند. در ایالات متحده، هر روز مبالغ فراوانی از ارزهای دیجیتال مختلف، مورد معامله قرار می گیرند.

چنانچه تصمیم دارید در زمینه ی خرید و فروش ارزهای دیجیتال به موفقیت دست یابید، همانند دیگر افراد سرمایه گذار، می بایست مقدار نسبتاً زیادی پول و زمان را برای دستیابی به آموزش های لازم در نظر بگیرید.

چنانچه با انگیزه این که به سرعت ثروتمند شوید، قدم به این حوزه پولساز می گذارید، می بایست این ذهنیت را از سر خود بیرون کنید. چرا که هیچ ایده ای که فرآیند پولسازی سریعی داشته باشد، وجود ندارد و باید در هر معامله، ریسک های مختلف را پذیرفت.

به عقیده ی گروهی از افراد، در سال های آینده ارزهای دیجیتال با عنوان پول رایج مردم، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

فرستادن بسته های مختلف

در کشور آمریکا و به صورت روزانه، تعداد بی شماری بسته های مختلف به نقاط گوناگون فرستاده می شوند که قسمت عمده ای از آن ها را کمپانی های شخصی و با استفاده از پیک های موتوری و وسایل دیگر، انجام می دهند. البته این حرفه به مهارت ویژه ای نیاز ندارد.

سامانه پنل خورشیدی

تولید و تعمیر پنل های خورشیدی، یکی دیگر از ایده های پولساز در آمریکا می باشند.

در واقع پنل خورشیدی، سیستمی می باشد که قادر است انرژی خورشید را ذخیره کرده و آن را به الکتریسیته تبدیل نماید که برای مصارف اقتصادی و خانه ها قابل بهره برداری می باشد.

کشور آمریکا برای تهیه انرژی ضروری خود، هر سال به مقدار بسیار زیادی پنل خورشیدی نیاز دارد.

متخصصان الست گروپ و همچنین جناب مهندس مهدی ورقایی بر این باور هستند که یکی از مناسب ترین ایده های تجاری در ایران، ساخت سامانه های پنل خورشیدی می باشد.

سامانه پنل خورشیدی
سامانه پنل خورشیدی

به علت این که ایران از دسته مناطق بیابانی و خشک در جهان محسوب می شود و باید بگوییم که هم اکنون نیز برای تأمین انرژی مورد نیاز، به سامانه های پنل خورشیدی نیاز داریم.

مدل سازی (طراحی)، دکوراسیون داخلی منازل

تعداد زیادی از شهروندان آمریکایی به دنبال تعمیر و نوسازی منازل خود می باشند و کمپانی های ساختمانی نیز از این موقعیت ارزشمند برای دستیابی به درآمد بیشتر استفاده می نمایند. این کمپانی ها، سود بسیار فراوانی را ایجاد می کنند.

طراحی سایت

یکی دیگر از ایده های پولساز در امریکا و سایر نقاط دنیا، طراحی سایت از طریق کدنویسی می باشد. کسانی که فعالیت کدنویسی را انجام می دهند، کدنویس یا پیشرفت دهنده نامیده می شوند. این اشخاص با استفاده از کامپیوترها به پیشرفت سایت ها و نرم افزارها کمک می کنند. چنانچه کمی توجه کنید، بازار پررونق متخصصان این حرفه را در کشور هم می بینید.

سئو یا بهینه سازی موتور جست و جو

برای اشتغال در فضای وب، فقط طراحی سایت کارساز نمی باشد. چرا که افراد برای کار کردن در زمینه های آنلای،ن به بهینه سازی متن هم نیازمند می باشند.

از این رو فعالان در حرفه ی سئو، بازار کاری پررونق تری را نسبت به افرادی که در حیطه طراحی سایت فعالیت می کنند، تجربه می نمایند. هر چند چنانچه فردی هر دوی این حرفه ها یعنی بهینه سازی جست و جو و طراحی سایت را به صورت کامل آموزش دیده باشد، بی شک به درآمد بسیار بیشتری دست خواهد یافت.

آموزش

افرادی که در حیطه های خاص از قبیل طراحی پارچه و لباس، نقاشی، تأسیسات، آشپزی، نویسندگی، موسیقی و غیره از مهارت و خبرگی زیادی برخوردار می باشند، به سهولت می توانند حرفه خود را به عنوان ویدئوهای آموزشی در یک بسته نرم افزاری گردآوری نموده و آن ها را در صفحات عظیم و آموزش اینترنتی مانند udemy بفروشند.

نسخه های ایرانی این قبیل سایت ها، ایسمینار، فرانش، فرادرس و غیره می باشند. البته فروش نسخه های ایرانی قابل مقایسه با نسخه های خارجی نمی باشند، ولی آن ها هم همواره در حال بالا بردن راندمان خود می باشند و در نتیجه میزان فروش خود را افزایش می دهند.

مدیریت روابط عمومی

افرادی که در زمینه مدیریت روابط عمومی مشغول به فعالیت می باشند، از استعداد بسیار بالایی در قانع نمودن کارفرمایان و کارمندان یک پیشنهاد کاری برخوردار می باشند.

مدیران این حرفه با اتصال افراد با مسئولیت های گوناگون به یکدیگر، قسمت های با اهمیت یک پیشنهاد شغلی را به مرحله اجرایی شدن می رسانند. مدیران روابط عمومی هم بهره مناسبی در بازار ایده های پولساز در امریکا دارند که در سایر کشورهای دنیا به این میزان، قابل توجه واقع نشده است.

برای کسب آگاهی بیشتر، با مهندس مهدی ورقایی و سایر کارشناسان شرکت الست گروپ در ارتباط باشید.

اینفلوئنسر

در بیشتر شبکه های بسیار گسترده ی اجتماعی، به افرادی که در چندین شبکه اجتماعی مطرح و مشهور باشند، اینفلوئنسر می گویند.

این افراد آگاهی ها و موضوع هایی که به آن علاقه مند می باشند را در قالب عناوین گوناگون آموزشی، علمی، تفریحات، هنری و غیره، با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک می گذارند. اینفلوئنسرها، تعداد زیادی از جمعیت آمریکا را شامل می شوند که بعضی از آن ها با اشتغال در شبکه های یوتیوب و اینستاگرام، به ثروت های چندین میلیون دلاری دست یافته اند.

خوب است بدانید که آغاز فعالیت افراد اینفلوئنسر از شبکه یوتیوب انجام شد. فعالیتی که خیلی سریع به سایر کانال های جمعی مانند توییتر و فیسبوک نیز منتقل شد. هم اکنون هر کدام از شبکه های اجتماعی، افراد اینفلوئنسر بی شماری را  درون سیستم خود جای داده اند.

مهندس سخت افزار

شاید در شرایط معمول، مبحث سخت افزار به میزان نرم افزار حائز اهمیت نباشد، ولی با درنظر قرار دادن این موضوع که چنانچه قسمت های الکترونیکی وجود نداشته باشند، مسلماً نرم افزاری نیز وجود ندارد، کارشناسان سخت افزار، رتبه ی ویژه ای را در بازار اقتصادی کشور آمریکا به خود اختصاص داده اند.

مهندس سخت افزار
مهندس سخت افزار

مدیریت پیشنهادهای تحقیقاتی

برای این که اجرای یک طرح، مطابق با نقشه انجام شده و به پایان برسد، به فردی نیاز دارد که به عنوان مدیری آگاه، مواردی از قبیل جمع آوری یک گروه کارشناس، هماهنگ کردن، فازبندی و همه ی روند یک پروژه را تحت نظر قرار دهد. در نتیجه فردی که از استعداد و علم مدیریت پیشنهادات تحقیقاتی برخوردار باشد، حقوق و درآمد ارزشمندی را به دست می آورد.

مدیریت اقتصادی

آماده سازی صورت حساب های مالی در شرکت ها و اداره های مختلف، فعالیتی پیچیده، وقتگیر و تخصصی می باشد. افراد فعال در سمت مدیر مالی، می توانند با اتکا بر علم اقتصادی خود، در گروه افراد ثروتمند در کشورهایی مانند ایالات متحده به شمار آیند.

مهندس هوا فضا

این گروه از مهندسان به وسیله ی ارزیابی راندمان آیرودینامیک فضاپیماها و همین طور برنامه ریزی سامانه های رانشی این نوع فضاپیماها، علاوه بر کشور آمریکا، به همه ی کشورهای جهان خدمات رسانی می نمایند و قطعاً اقدامات آن ها جزء ایده های پولساز در امریکا محسوب می شود.

البته با دقت در این موضوع که حوزه مهندسی هوا و فضا به کارشناسی و مهارت بسیار زیادی نیاز دارد، افراد معدودی می توانند در این کشور به فعالیت مشغول شوند.

مهندس هوا فضا
مهندس هوا فضا

کارواش سیار

از هنگامی که این ایده در ایالات متحده ایجاد شده است، دیگر نیاز نیست که افراد برای تمیز کردن خودروهای شخصی خود در مراکز شست و شوی اتومبیل حاضر شوند.

البته این ایده سبب کاهش مخارج خواهد شد و افراد می توانند با پرداخت هزینه ی مناسب و مقرون به صرفه، اتومبیل خود را شست و شو دهند. کارواش سیار جزء ایده های پولساز اینترنتی در آمریکا نیز به حساب می آید.

ساخت طلا و جواهر

می توان گفت که تولید طلا و جواهر، یکی از فعالیت های اقتصادی نوین تولیدی در ایالات متحده است. افرادی که در آمریکا مواد اولیه این حرفه را به طور کلی تهیه می نمایند، درآمد بیشتری در این فعالیت نسبت به دیگران کسب می کنند.

درست کردن پیتزای بیرون بر

در حقیقت پخت پیتزا یکی از ایده های بسیار شگفت انگیز در دنیا می باشد. ولی اکنون افراد خلاقی این حرفه را در کشور آمریکا توسعه داده اند و با پخت انواع مختلف پیتزاهای خانگی مانند پیتزای رژیمی، پیتزای گوشت، پیتزای سبزیجات، پیتزای مرغ، پیتزای ایتالیایی، پیتزای کبابی، پیتزای همبرگر و غیره و تحویل آن ها در محل هایی که مشتریان سفارش می دهند، برای خود یک ایده ی خلاق را کاربردی می نمایند.

اجاره کردن وسایل و امکانات مجالس

در کشور آمریکا، مجالس و مهمانی های فراوانی تشکیل می شود. به این علت مراکزی ایجاد شده است که تجهیزات ضروری مراسمات مختلف را فراهم و اجاره می دهند.

مراسم هایی مانند جشن تولد، مجالس عروسی در محیط های باز، اعیاد مذهبی، مهمانی های اشخاص معروف، مجالس مراکز علمی و آموزشی و کالج ها، مهمانی های دولتی و خصوصی و …

خریدن کمپانی های کوچک

در آمریکا اشخاصی هستند که کمپانی های جزء و در حال توسعه را مورد بررسی قرار می دهند.  با توجه به شرایط مورد نظر خود، این کمپانی ها را به قیمت های  ارزان تر خریداری می کنند. پس از یک بازه زمانی که شرکت رشد و پیشرفت نمود، مالک یک کمپانی چندین میلیونی خواهند شد.

به عنوان نمونه در اولین روزهایی که پیام رسان تلگرام تأسیس شد، هیچ فردی برای آن هزینه نمی کرد و در واقع اکثر افراد بر این باور بودند که این ایده موفق نمی شود. ولی پس از گذشت زمانی اندک، یک فرد سرمایه گذار و اهل کشور آلمان، این پیام رسان را خریداری کرد و همان طور که می دانید، امروزه تلگرام یکی از عظیم ترین و موفق ترین اپلیکیشن های پیام رسان اندروید در سراسر جهان می باشد.

تولید ابزارهای مورد مصرف در صنایع نظامی

یکی دیگر از ایده های پولساز در امریکا، ساخت تجهیزاتی می باشد که می تواند در صنایع دفاعی مورد استفاده قرار بگیرند و دولت ایالات متحده به صورت جدی و قوی روی این موارد سرمایه گذاری می نماید.

تولید گوجه فرنگی های منحصر به فرد

محصول گوجه فرنگی دارای انواع گوناگونی می باشد. در کشور آمریکا هم با توجه به علاقه مندی شهروندان، افراد متخصص در تولید گوجه فرنگی، اقدام به پرورش انواع متنوع آن می نمایند. یکی از ایده های پولساز در امریکا، همین حرفه می باشد که جزء کسب و کارهای نوپای خانگی به شمار می رود.

برای کسب آگاهی بیشتر، با مهندس مهدی ورقایی و سایر کارشناسان شرکت الست گروپ در ارتباط باشید.

صنعت چوب

یکی از ایده های پر درآمد در شهرهای کوچک و روستاهای ایالات متحده، ساخت گونه های متنوع اجناس چوبی می باشد. در آمریکا پیشه های مرتبط با چوب، باعث کسب درآمدهای بسیار زیادی می شود. ایده های استفاده از صنعت چوب را می توان در شغل های نامبرده در زیر، به کار برد.

ساخت مبل های متنوع، ساخت صنایع دستی، ساخت وسایل بازی و تفریح، ساخت محصولات دکوری با چوب و غیره

پوشاک

یکی دیگر از ایده های پولساز حقیقی در کشور آمریکا، موضوع پوشاک و مد می باشد. افرادی که در آمریکا زندگی می کنند، برای تهیه لباس های خود، مخارج بسیار هنگفتی می پردازند. همین طور برندهای معروف پوشاک دنیا، در ایالات متحده قرار دارند.

پوشاک
پوشاک

فرآورده های گلخانه ای

به دلیل افزایش جمعیت در کشور آمریکا و همه ی دنیا، تولید فرآورده های کشاورزی با استفاده از راه های قدیمی، بسیار سخت و پیچیده است. در حقیقت چندین سال بعد، دنیا به مقدار بسیار فراوانی مواد غذایی برای عرضه به انسان ها نیاز دارد.

از این رو آمریکا، روی موضوع کشاورزی جدید و گلخانه ای، سرمایه گذاری های بی شماری انجام داده است. همچنین کاشت گونه های مختلف فرآورده های گلخانه ای، ثروت بسیار فراوانی را برای تولید کنندگان آن ها به وجود آورده است.

مهندس دانش هسته ای

ارزیابی تجهیزات و امکانات مورد نیاز در بهره مندی از انرژی اتمی هم مثل مهندسی هوافضا به آگاهی های فوق تخصصی نیازمند می باشد. بدین سبب گرچه یکی از ایده های پولساز در امریکا به شمار می رود، ولی همه افراد نمی توانند به انجام آن بپردازند.

بازاریابی

حرفه بازاریابی یکی از موارد دیگری می باشد که جزء ایده های پولساز در امریکا محسوب می شود. این حیطه هم مانند مدیریت فروش، به ارسال اجناس و خدمات رسانی به افرادی اصرار دارد که واقعاً خواهان آن ها می باشند.

جوامع مدرن امروزی برای دستیابی به خدمات و اجناس مد نظر خود، به افراد ماهر در زمینه بازاریابی نیازمند می باشد. مسلماً این رشته به اجزاء و گروه های گوناگونی دسته بندی می شوند که هر یک از آن ها را می توان به عنوان یک نمونه از ایده های پولساز در امریکا مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: تحقیقات بازاریابی و روش های آن

بازاریابی
بازاریابی

معماری

پروژه هایی با محوریت طراحی و ایجاد ساخت و سازها، یکی از ارزشمندترین ارکان برای زیبایی فضای شهرها، به خصوص شهرهای توسعه یافته می باشد. این اقدام باعث ایجاد درآمد بسیار هنگفتی نیز می شود. افرادی که در زمینه طراحی معماری، از تخصص و مهارت بالایی برخوردار هستند، در تمام کشورهای جهان، بازار کاری بسیار خوبی دارند.

مدیریت اجرایی

EMBA یا مدیریت اجرایی، حرفه ای می باشد که در زمینه پرورش همه جانبه مدیرها به منظور رهبری یک شرکت ایجاد شده است. بنابراین این رشته هم مانند رشته مدیریت پیشنهادات، به استعداد زیادی برای هدایت و اداره نمودن نیازمند است و در زمره کسب و کارهایی در کشور آمریکا قرار دارد که درآمد زیادی را به وجود می آورند. همسو با مدیریت اجرایی، حرفه مدیریت پروژه هم جزء ایده های پولساز در امریکا قلمداد می شود.

فروش محصولات ارگانیک

ساخت و به فروش رساندن مواد غذایی ارگانیک که در تولید آن ها  کودها و سایر محصولات مضر شیمیایی به کار نرفته اند، در کشورهای مدرن و پیشرفت کرده ای همانند امریکا، به میزان زیادی رواج دارد. این گونه اقدامات در بقیه نقاط جهان هم مورد استقبال واقع شده است و نسخه هایی از آن در کشور ایران هم قابل مشاهده است.

معامله وسایل مستعمل

معامله محصولات و وسایلی که آن ها را مورد استفاده قرار نمی دهیم، آن هم به وسیله ی کانال ها و شبکه های اجتماعی، جزء ایده های پولساز در امریکا و دیگر کشورهای دنیا محسوب می شوند. در ایران هم فضاهایی از قبیل شیپور، دیوار و سایت های دیگر، این ایده را کاربردی نموده اند.

شخصی سازی

این ایده ی پولساز، یک نام کلی برای دسته ای از کارهایی می باشد که می تواند با توجه به نیاز افراد، کالای مختص به او را تولید نماید.

به عنوان نمونه در ایالات متحده، یک فعالیت اقتصادی پررونق ایجاد شده است که به ساخت مواد شست و شوی موی سر به صورت اختصاصی می پردازد.

این کسب و کار با در نظر قرار دادن پوست، کیفیت موها و همه ویژگی های فردی مصرف کننده، برای ساخت شامپوی مختص به او دست به کار می شود. این اقدام در سایر جوانب هم صورت گرفته است و بدون تردید در رتبه اولین ایده های پولساز در امریکا قرار خواهد گرفت و احتمالاً نمونه مناسبی برای سایر کشورهای جهان است.

تناسب اندام

مکان های ورزشی و همه سایت ها و کلاس هایی که حرکات ورزشی را آموزش داده و در راستای دستیابی به اندام متناسب فعالیت دارند، علاقه مندان و هواداران بسیاری را به خود جذب می کنند که درآمد فراوانی هم برای مدیران این مکان ها ایجاد می شود.

چرا که در دنیای امروز، سطح توجه و اهمیت مردم به ظاهر و اندام خود بسیار افزایش یافته است. مطابق با آمارهایی که در سال ۲۰۲۱ انجام شده است، پرداختن به مسئله تناسب اندام مهم تر از جراحی های زیبایی صورت بوده است. شهروندان آمریکایی به میزان زیادی به داشتن وزن متناسب و اندام زیبا اهمیت می دهند. شاید یکی از علت های این موضوع، بالا بودن آمار بیماری سرطان در این کشور است.

شغل هایی مانند مربی بدنسازی، عرضه تجهیزات و وسایل ورزشی و در مجموع فعالیت های مرتبط با ورزش، درآمد زیادی را در آمریکا به همراه دارند.

بیشتر بخوانید: ایده های پولساز خانگی

متأسفانه در کشور ایران هم رتبه یک و دو آمار مرگ و میرها به صورت زیر می باشد:

سکته های قلبی

سرطان

با عنایت به این آمارها می توان ورزش ها یا اقدامات درست را در راستای پولسازی انتخاب نمود.

تدریس خصوصی

آموزش خصوصی هر رشته ای که افراد در آن از مهارت زیادی برخوردار می باشند، باعث ایجاد درآمد قابل قبولی برای آن ها می شود. زیرا همه افراد متقاضی به صورت جدی در پی تدریس های کارشناسی می باشند. این ایده پولساز در کشور امریکا با طرفداران زیادی مواجه شده و در کشور ایران هم با استقبال قابل توجهی روبرو شده است.

تدریس خصوصی
تدریس خصوصی

شراکت در فروش

در مدت زمان ده سال اخیر، شراکت در فروش، از دسته ایده های پولساز در امریکا و دنیا به شمار می رود. افراد با مشارکت در فروش کالاهای آموزشی و محصولات مختلفی مانند وسایل مورد نیاز در محل زندگی، لوازم الکتریکی، آرایشی، اتومبیل و غیره، بی هیچ سرمایه اولیه ای، حقوق های زیادی را کسب می کنند. مهم ترین نکته برای این حرفه، آموزش علم مارکتینگ و بازاریابی می باشد.

برای کسب آگاهی بیشتر، با مهندس مهدی ورقایی و سایر کارشناسان شرکت الست گروپ در ارتباط باشید.

اجاره انواع اتومبیل

ایده اجاره اتومبیل مربوط به این سال ها نمی باشد و تاریخچه این صنعت، قدیمی تر از صد سال پیش می باشد. این صنعت نخست در ایالات متحده و به وسیله یکی از مردم آمریکا اجرایی شد.

سپس این فرد آمریکایی، ایده اجاره خودرو را تا تأسیس بیش از ۲۰ شعبه اجاره اتومبیل اجرایی نمود. او از طریق اجاره دادن اتومبیل های با مدل های جدید در آن سال ها، مردم جهان را با این ایده آشنا نمود.

این صنعت بعد از پایان یافتن جنگ جهانی دوم، پیشرفت روزافزونی پیدا کرد و از آن تاریخ، به عنوان یک ایده ی پولساز مورد توجه قرار گرفت. یکی از فعالیت های اقتصادی مشهور در کشور آمریکا، کمپانی هایی برای اجاره اتومبیل می باشند. این کمپانی ها سالانه درآمدهای فراوانی را کسب می کنند.

اجاره انواع اتومبیل
اجاره انواع اتومبیل

در کشور ایران هم برای این ایده، ارزش زیادی قائل می باشند و خودروهای گوناگونی در دسترس افراد متقاضی قرار می دهند. در این ایده ی درآمدزا، این فرصت فراهم می شود که افراد، خودرو مورد پسند خود را از شهر مبدأ به منظور یک مقصد مشخص، درخواست می دهند. فقط می بایست این اقدام را از طریق سایت های موثق برای اجاره خودرو انجام دهند.

چنانچه متقاضی اجرای این ایده می باشید، می بایست پیش از آن، بررسی های مورد نیاز را با کمک آقای مهندس مهدی ورقایی و سایر کارشناسان شرکت الست گروپ انجام دهید.

مکان نگهداری از سالمندان

این ایده که شاید کمتر نام آن را شنیده باشید، در کشور ایران نیز یکی از ایده های پولساز حقیقی به شمار می رود. در ایران برخی از افراد بزرگسال به دلیل بیماری های جسمی و افزایش سن، قادر نیستند از خود محافظت نمایند.

از سویی اعضای خانواده ایشان هم ساعت هایی را در طول روز و در محل کار، مشغول فعالیت می باشند. این مکان ها به صورت چند ساعت در روز یا بیست و چهار ساعته از این بزرگسالان مراقبت می نمایند. در کشور ما نیز جمعیت ایران به سرعت در حال افزایش سن و پیری می باشند، در نتیجه این ایده در کشور ما هم بسیار درآمد زا می باشد.

مکانی برای پخت انواع نان

یکی دیگر از ایده های پولساز در امریکا، پخت مدل های مختلف نان های فانتزی است. همچنین در ایالات متحده، میزان علاقه مندی مردم به این نوع نان ها بسیار بالا می باشد.

ساخت ویدئوهای بازرگانی

به علت این که کشور آمریکا جزء مناطق صنعتی جهان به شمار می رود، همواره کمپانی های گوناگون با هدف تبلیغات برای تولیدات خود در پی اکیپ های فیلمبرداری هستند و این افراد همه ی سعی خود را می کنند تا به وسیله ایده های جدید، برجسته ترین ویدئوهای تجاری را تولید کنند. کمپانی های بازرگانی و تبلیغاتی، جزء ایده های پولساز و پر درآمد در کشور آمریکا می باشند.

باکس کادو

در این ایده ی نسبتاً جدید، برای تمام سلیقه های گوناگون، پک های کادویی تولید می نمایند و خریداران نیز در مراسم مختلف مانند جشن تولد، روز پدر، سالگرد ازدواج، روز مادر و غیره، این نوع باکس های هدیه را انتخاب می کنند.

باکس کادو
باکس کادو

فروشگاه مواد خوراکی

مردم آمریکا اهمیت فراوانی برای مواد غذایی و به طور کلی خوردن خوراکی های مختلف قائل می باشند. از این رو فروشگاه های مخصوص مواد خوراکی در ایالات متحده به تعداد زیادی ایجاد شده است.

فروشگاه هایی مانند: فروشگاه تهیه عسل، فروشگاه تهیه انواع نان و فروشگاه خرید مواد لبنی

فعالیت های گرافیکی

این حرفه علاوه بر رایج بودن در کشور آمریکا، می توان گفت که در ایران هم جزء مناسب ترین ایده ها برای کسب درآمد می باشد. به دلیل توسعه بسیار چشمگیر شغل های گوناگون در آمریکا، افرادی که در فعالیت های گرافیکی مانند ایلوستریتور، فتوشاپ و غیره مهارت دارند، حقوق بسیار زیادی را کسب می کنند.

پادکست یا رادیو

چنانچه بخواهیم توضیح مختصر و مفیدی در مورد پادکست بدهیم، باید بگوییم که پادکست ها، فایل هایی شنیداری می باشند که تدوین شده و مطابق با مبحثی ویژه تولید می شوند. تنها اختلاف رادیو با پادکست، در فرصت استفاده از آن ها در زمان ها و مکان های مختلف است. رادیوی اینترنتی نام دیگری است که به پادکست می دهند.

رادیو و پادکست های شنیداری یکی از فعالیت های اقتصادی و درآمدزای نوین در دنیای امروزی است. همچنین این فعالیت در کشور آمریکا نیز پرطرفدار است.

از جمله پادکست ها و رادیوهای مشهور و پرطرفدار در ایالات متحده را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کتاب های صوتی مخصوص افراد خردسال، ورزشی، کتاب صوتی مخصوص افراد بزرگسال، برنامه های اینترنتی و رادیویی فکاهی

کمپانی های خدمت رسان فعالیت های تجاری محدود و پولساز در آمریکا

کمپانی ها یا مراکز خدمت رسان جزء کسب و کارهای محدود ولی پولساز قرار دارند.

این مراکز، فعالیت های مخصوصی را انجام می دهند که در ادامه ی این قسمت به آن ها اشاره می کنیم.

تعمیرات، لوله کشی ساختمان، امور بهداشتی و نظافت، ساخت و ساز و بنایی

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ایده های ذکر شده و یا سایر ایده های پولساز در آمریکا، می توانید با آقای مهندس مهدی ورقایی و سایر کارشناسان شرکت الست گروپ در ارتباط باشید و از تجربیات سودمند متخصصین شرکت الست گروپ، به ویژه جناب مهندس مهدی ورقایی بهره مند شوید.

جمع بندی

همه ی فعالیت ها و ایده هایی که در این مقاله آن ها را ذکر کردیم، هم اکنون با بالاترین درآمد در دنیا همراه می باشند. چنانچه زندگی نامه پولدارترین افرادی که در عصر امروز زندگی می کنند را مورد پژوهش و ارزیابی قرار دهیم، به این نکته پی می بریم که تمام این افراد، اشتغال خود را در یکی از ایده های پولساز در امریکا شروع کرده اند.

به عنوان نمونه، ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، در حیطه ی ابزارها و امکانات مهندسی فضا، فعالیت چشمگیری دارد. بیل گیتس، مدیر برتر اجرایی اهل کشور آمریکا، در حیطه ی پیشرفت نرم افزار و سخت افزار رایانه ای، فعالیت داشته است.

همچنین جف بزوس، مدیر اجرایی آمازون نیز به وسیله یک سایت خرده فروشی آنلاین به موفقیت های زیادی دست یافت.

شما هر نوع حرفه ای را که آموخته اید، می توانید به وسیله ی آموزش خصوصی آن به بقیه علاقه مندان، به ثروت زیادی دست یابید. بنابراین زمان و موقعیت های موجود را غنیمت بشمارید و در همین لحظه، ایده های درآمدزای خودتان را تعیین کرده و تمام تلاش خود را به کار ببرید تا آن ها را عملی کنید.

این مقاله با استفاده از راهنمایی های مشاورین شرکت الست گروپ و مشاوره با مهندس مهدی ورقایی گردآوری شده است. امیدواریم بتوانید از اطلاعات موجود در این مطلب، بهترین استفاده را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت جستجو مطالب عنوان مد نظر خود را در باکس بالا وارد نمایید.