مهندس مهدی ورقائی
آنچه در این مطلب میخوانید

در این مقاله، به معرفی و بررسی مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا خواهیم پرداخت. ما را همراهی نمایید.

ما با جناب مهندس مهدی ورقایی و دیگر کارشناسان شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری الست گروپ، در این مبحث می خواهیم در مورد مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا  مطالب مختلفی را بیان نماییم تا شما عزیزان بتوانید با اطلاعات جامعی که در مورد بسیاری از مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا به دست می آورید

و مشاوره هایی که می توانید از طریق شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری الست گروپ و توسط تیم مجرب مهندس مهدی ورقایی به دست آورید، دید کامل تر و جامع تری نسبت به موقعیت شغلی بدون مدرک تحصیلی در کشور آمریکا داشته باشید و این موضوع را مورد تجزیه و تحلیل خود قرار دهید و پس از مشورت گرفتن با مشاوران مجرب شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری الست گروپ، بهترین ها را برای خود و خانواده خویش در نظر بگیرید.

ما در مقاله مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا، ابتدا به توضیح کامل و جامعی در مورد کشور آمریکا و ویژگی های این کشور خواهیم پرداخت و سپس با در نظر گرفتن نکات مختلفی که در مقاله جامع مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا مطرح می کنیم، به موضوع اصلی مقاله یعنی بیان و معرفی مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا می‌پردازیم.

مطالعه این مقاله به همه ما کمک می کند تا به صورت کلی و جامع با بسیاری از شغل هایی بدون نیاز به مدرک دانشگاهی در کشور آمریکا آشنا شویم و سپس بتوانیم شرایط خود را نسبت به کشور مورد نظر یعنی آمریکا بسنجیم.

اگر شما عزیزان نیز از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید با سرمایه گذاری در کشورهای مختلف، اقامت و کسب و کار خود را داشته باشید، ما به شما شرکت مشاوره سرمایه‌ گذاری الست گروپ را معرفی می کنیم که تحت سرپرستی مهندس مهدی ورقایی به عنوان یکی از بهترین مراکز مورد اعتماد در امر سرمایه گذاری و مهاجرت شناخته می شود. لازم به ذکر است که مهندس مهدی ورقایی، از کارآفرینان نمونه کشور نیز به شمار می آیند.

با ما در ادامه مقاله مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا همراه باشید تا به ترتیب به سوالات گوناگون، پاسخ های جامع و کاربردی دهیم.

آشنایی با آمریکا

آشنایی با آمریکا
آشنایی با آمریکا

کشور ایالات متحده آمریکا و یا به عبارتی دیگر usa در قاره آمریکا قرار گرفته است که به اختصار به این کشور آمریکا نیز می گویند، یکی از کشورهایی است  که در بخش شمالی قاره آمریکا و میان دو کشور کانادا و مکزیک قرار گرفته است و در حد فاصل میان این دو کشور قرار دارد.

کشور آمریکا از نظر جمعیتی و وسعت دارای تراکم بالایی می باشد، این کشور شامل استان ها و یا ایالات مختلف در شمال قاره آمریکا می باشد و همچنین این کشور صاحب سلسله جزایر مختلفی نیز در اقیانوس آرام و  دریای کارائیب نیز می باشد.

کشور آمریکا پس از جنگ جهانی دوم با تحولات بزرگی در زمینه اقتصادی و به خصوص قدرت نظامی روبرو شده و به خاطر دور بودن از محیط جنگی در جنگ جهانی، امروزه به عنوان یکی از بزرگترین قدرت های نظامی و اقتصادی جهان شناخته می شود و پول این کشور به عنوان ارز بین المللی و مبادلاتی در جهان، رایج می باشد.

البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که وضعیت این کشور از ابتدا به این شکل نبوده است و با چالش های اقتصادی و همچنین نظامی مختلفی در طی سال های متمادی روبرو شده است.

امروزه کشور آمریکا به عنوان یکی از قطب های اقتصادی و همچنین صادراتی دنیا محسوب می‌شود

امروزه کشور آمریکا به عنوان یکی از قطب های اقتصادی و همچنین صادراتی دنیا محسوب می‌شود و سالانه بسیاری از مردم جهان به این کشور مهاجرت می کنند که دارای مشاغل و حرفه های مختلفی هستند و در میان این افراد، عده‌ای وجود دارند که دارای مدارک تحصیلی عالیه و یا دانشگاهی نبوده و صرفاً با تجربه و تخصصی که در حرفه خود دارند، در کشور آمریکا مشغول به درآمد زایی و کار می شوند و از این طریق درآمدهای نسبتا خوبی را نیز کسب می‌کنند. هدف ما در مقاله جامع مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا، معرفی همین شغل ها و ویژگی های آن است.

تاریخچه کشور آمریکا

تاریخچه کشور آمریکا
تاریخچه کشور آمریکا

کشور آمریکا دارای تاریخچه ای پر فراز و نشیب و البته کوتاه مدت می باشد. هرچند که تمدن های مختلفی قبل از کشف این قاره توسط اروپایی ها در قاره آمریکا وجود داشته است و امروز نیز آثار و بقایای بسیاری از آن ها را در این کشور مشاهده می‌کنیم.

اما می توان گفت که از نظر جهانی و بین المللی، کشور آمریکا پس از کشف شدن توسط اروپایی ها و جنگ های بزرگی که آن ها به راه انداختند، در جهان شناخته تر شد و به نوعی تاریخ آمریکا را نیز می‌توان از آن دوران مورد بررسی قرار داد.

البته اگر بخواهیم با صراحت کامل بگوییم که آمریکا را چه کسی کشف کرد ،با مطالب و پاسخ های مختلفی روبرو می شویم که اگر تمامی این موارد را در نظر بگیریم، به سختی می‌توان گفت که کریستف ‌کلمب کاشف اصلی کشور و قاره آمریکا و به عنوان اولین کشف کننده این قاره محسوب شود.

البته شواهد تاریخی و همچنین مواردی از این دست به ما نشان می دهد که قاره آمریکا به عنوان قاره ای دارای تمدن بومی در سرتاسر جهان شناخته می شده است و بسیاری از نظریه پردازان و محققین در این زمینه، بر این عقیده می باشند که در طی سال های متمادی، اقوام مختلفی از جمله وایکینگ ها و همچنین اقوام آسیایی و چینی و … با این تمدن ارتباط داشته و حتی با این مردم به مبادله  فرهنگی و اقتصادی مشغول بودند.

در واقع با مهاجرت بخش بزرگی از مردم اروپا به قاره آمریکا و سپس جنگ هایی که بین بومیان این قاره  با مردم اروپا شکل گرفت، باعث شد تا دوره ای جدید در قاره آمریکا شکل بگیرد که آن را می توان آغاز و مبدا آمریکای جدید دانست که به دوره استعمار نوین و شکل گیری صنایع نیز معروف می باشد.

اولین گروه ها و اقوامی که خود را به آمریکای نو و جدید رساندند

باید بدانیم که به عنوان مثال اولین گروه ها و اقوامی که خود را به آمریکای نو و جدید رساندند و در ایالات متحده ساکن شده اند، قوم کنکیستادورهای اسپانیایی تبار بودند. بعد از این گروه از مهاجرین که با جنگ و خونریزی و تحمیل بیماری هایی همانند آبله ریز،  قاره آمریکا را فتح کرده بودند؛ می توان یهودیان را یکی از عوامل این غارت ها دانست.

آن ها در مناطقی همچون نیومکزیکو و فلوریدا در ایالات متحده آمریکا ساکن شده اند. گروه دیگری از اقوام اروپایی که فرانسوی ها بودند نیز به سمت کرانه های رود می سی سی پی در قاره آمریکا تاخته اند و در آن مناطق بکر ساکن شدند.

در حقیقت کشور کنونی ایالات متحده آمریکا که در حال حاضر می شناسیم، تشکیل شده از اقوام اسکاتلندی، انگلیسی، فرانسوی، ایرلندی، اسپانیایی و بخش کوچکی از سیاه پوستان بومی در این قاره هستند.

هنگامی که اقوام مختلف اروپایی در سرتاسر قاره آمریکا مستقر شدند و توانستند تمدن بومیان این قبیله را با اشاعه بیماری و جنگ های خونین از بین ببرند، دوره نوینی برای مردم اروپا در این قاره و دوران سختی و سیاه مردم بومی آمریکا شروع شد.

با گسترده شدن شهرها و شکل گیری ایالات و مناطق مختلف کشور آمریکای کنونی، صنایع و معادن مختلفی نیز در این کشور تازه تاسیس شکل گرفت که می‌توان به مواردی همچون کشاورزی، ماهیگیری، ساخت کشتی و دیگر صنایع نام برد.

تاریخ استقلال و گسترش کشور آمریکا و ایالات متحده آمریکا

اگر بخواهیم تاریخ استقلال و گسترش کشور آمریکا و ایالات متحده آمریکا نیز را بیان کنیم، باید بگوییم که استارت این موضوع در این کشور متحد، در چهارم جولای سال ۱۷۷۶ خورده شد و  در آن زمان کنگره های متشکل از ۱۳ ایالات در منطقه آمریکا خواهان جدایی و استقلال از بخش امپراتوری بزرگ بریتانیا شده بودند.

زیرا حتی این گروه استعمارگر نیز از یوغ بردگی بریتانیا رنج می‌بردند و این امپراتوری با مالیات های سنگین و قوانین خاصی که بر مردم ایالات متحده آمریکا وضع می کرد، همگان را معترض سیاست های خاص خود کرده بود.

بالاخره و پس از سال ها تلاش های طولانی در نهایت در سال ۱۷۸۹ میلادی،  قانون اساسی ایالات متحده ی آمریکا به تصویب رسید و جرج واشنگتن به عنوان اولین فرد و رئیس جمهور رسمی ایالات متحده آمریکا برگزیده شد و بدین ترتیب استعمار نوین پایان یافته و دوران آغازین استعمارگری خود آمریکایی ها در سراسر دنیا شروع شد که  در جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم به اوج خود رسیده و این عوامل  باعث ظهور قدرتی بزرگ، سرکش و جدید به نام آمریکا در جهان شد.

تفاوت شغل هایی که به مدرک نیاز دارند و شغل هایی که به مدرک نیاز ندارند چیست؟

در مقاله جامع مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا، ما با کمک مهندس مهدی ورقایی، می‌خواهیم به معرفی شغل هایی بپردازیم که در این شغل ها مدارک تحصیلی و دانشگاهی ملاک نبوده و متخصصین آن رشته ها می توانند با سابقه کار خود و همچنین تخصص بالای خود، به شغل های خوب و پر درآمدی در کشور آمریکا دست پیدا نمایند.

البته این نکته نیز نباید فراموش شود که تنها در کشور آمریکا، مشاغل بدون مدرک وجود نداشته وحتی در اقصی نقاط جهان و تقریبا می توان گفت که در همه کشورها همیشه شغل هایی وجود داشته اند که متخصصان و کارکشته هایی در آن رشته و تخصص می توانند بدون داشتن مدارک تحصیلی و دانشگاهی و تنها داشتن سابقه و حرفه ای بودن در حوزه کاری خود، در هر کشوری به درآمدهای ویژه و قابل توجهی دست پیدا کنند.

اگر چه که نمی توان گفت، همیشه شغل هایی که به مدارک تحصیلی و دانشگاهی نیاز ندارند، از درآمدهای کمتری نسبت به شغل هایی که به تحصیلات عالیه و آکادمیک نیاز دارند، برخوردارند. اما در بسیاری از موارد، افراد تحصیلکرده و متخصص که در زمینه ی حرفه ای و کاری خود دارای مدارک تحصیلی نیز می باشند، می‌توانند درآمدهای بالاتری را تجربه کرده و به نسبت افرادی که مدارک تحصیلی ندارند، فرصت های شغلی بالاتری نیز برای این دسته از افراد وجود دارد.

مقایسه میزان درآمد شغل هایی که بر پایه تخصص و بدون نیاز به مدارک دانشگاهی استوارند را با شغل هایی که بر پایه داشتن تحصیلات عالیه و مدرک تخصصی استوار است

اگر بخواهیم میزان درآمد شغل هایی که بر پایه تخصص و بدون نیاز به مدارک دانشگاهی استوارند را با شغل هایی که بر پایه داشتن تحصیلات عالیه و مدرک تخصصی استوار است، با هم مقایسه کنیم، باید به این نکته توجه داشته باشیم که در هر کشوری، بر وضع شرایط و نیازهای مردم به تخصص‌های مختلف، می تواند فراوانی این شغل ها کم و یا بیش بوده و درآمدهای مختلفی را نیز در هر کشور و به تناسب نیازهای آن کشور برای افراد شاغل در آن رشته به دنبال داشته باشد.

پس  قطعاً به صورت کلی نمی‌توان گفت که شغل هایی که نیاز به مدرک تحصیلی دارند، از شغل هایی که نیاز به این مدارک ندارند، پولساز تر بوده و یا برعکس.

مثلاً در کشور عزیزمان ایران بسیاری از تخصص ها و مشاغل وجود دارند که در حوزه کارهای آزاد تلقی شده و نیاز به مدارک دانشجویی و تخصص آکادمیک ندارند و بیشتر به سابقه و کاربلد بودن فرد شاغل برمی گردد که به چه میزان می‌تواند برای خود شهرت و سابقه‌ی درخشان دست و پا کرده و درآمدهای متفاوتی را از این طریق به دست آورد که گاها  درآمدها بیشتر از درآمد افرادی است که به صورت آکادمیک و دانشگاهی تخصص خاصی را فرا گرفته و مشغول به کار در بازارهای اقتصادی شده اند.

اما اگر بخواهیم این موضوع را در مورد کشور آمریکا نیز مورد بررسی قرار دهیم، باید به موارد مختلفی همچون نیازهای مردم در این کشور و قوانین این کشور در حوزه کسب و کار بدون مدرک دانشگاهی توجه داشته باشیم تا بتوانیم  نتیجه ای درست و قابل قبول بگیریم.

مکانیک ها و تعمیر کارهای ماشین

مثلاً در کشور ما، مکانیک ها و تعمیر کارهای ماشین نیاز به تخصص دانشگاهی نداشته و بسیاری از آن ها با داشتن تجربه و تخصص بالا به سادگی به کسب درآمد می پردازند. اما همین مورد در بسیاری از کشورها نیاز به داشتن مدارک تخصصی و دانشگاهی داشته و شاید حتی مردم آن کشورها به میزان کشور ما اجازه ی تعمیرات خودروهای خود در مراکز تعمیرگاه های سیّار نداشته و مجبور شوند که فقط به مراکز و نمایندگی های مجاز و رسمی  تعمیر خودرو مراجعه کنند.

قطعاً در این دو کشور متفاوت که قوانین و نیازهای متفاوتی نیز دارند، شغل هایی که نیاز به مدارک آکادمیک داشته و ندارند، با یکدیگر  متفاوت بوده و می تواند درآمدهای مختلفی را نیز بر حسب شرایط کشور مقصد به همراه داشته باشند.

پس می‌توان به سادگی نتیجه گیری کرده که مقایسه ی شغل هایی که نیاز به مدرک آکادمیک دارند با شغل هایی که به این مدارک نیاز ندارند، می تواند در هر کشوری متفاوت باشد و باید بر حسب نیازها و قوانین آن کشور در مورد این دست کارها صحبت کرد و  هدف ما نیز در مقاله مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا نیز ارائه رایج ترین مشاغل خوب و پر درآمدی است که  در کشور آمریکا نیاز به مدرک تحصیلی بالایی ندارند.

شما می توانید پس از مطالعه کامل این مقاله جامع یعنی مقاله مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا، برای گرفتن مشاوره ها و کمک های مهاجرتی و مشاوره های سرمایه گذاری در کشوری خاص، با متخصصین و کارشناسان مجرب شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ که تحت سرپرستی جناب مهندس مهدی ورقایی می باشند، ارتباط بگیرید.

شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ

شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ با سال ها تجربه و ایجاد اعتماد دو طرفه در حوزه مهاجرت و راه اندازی کسب و کار و همچنین سرمایه گذاری های هدفمند مهاجرتی، تحولی بسیار مهم و بزرگ در صنعت مهاجرت به وجود آورده است و روزانه در حال خدمات رسانی به هموطنان عزیز می‌باشد.

با ما در ادامه مقاله جامع مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا همراه باشید تا در مورد مشاغلی که در این کشور به مدرک تحصیلی نیاز ندارند و همچنین دارای درآمدهای خوبی می‌باشند، مطالب کاربردی و جامعی را مطرح نماییم تا شما عزیزان بتوانید به دیدی نو و جامع نسبت به این مشاغل در کشور آمریکا دست پیدا نمایید.

منظور از مشاغل بدون مدرک چیست؟

منظور از مشاغل بدون مدرک چیست؟
منظور از مشاغل بدون مدرک چیست؟

این نکته در مقاله جامع مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا، بسیار مهم است که بدانیم منظور ما از مشاغل بدون مدرک تحصیلی و یا دانشگاهی، این نیست که فرد دارای هیچ گونه مدرک تحصیلی و یا حتی دیپلم نباشد و باز بتواند در بسیاری از مشاغلی که در کشور آمریکا وجود دارد و ما به آن می‌پردازیم، مشغول به فعالیت شود.

در واقع در شغل هایی که به عنوان مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا برای شما بیان می کنیم، داشتن حداقل سواد آکادمیک که همانند داشتن دیپلم و یا کاردانی می تواند راهگشا بوده و فرد باید در کنار داشتن این موارد از تخصص و سابقه خوبی در زمینه ی شغلی خود برخوردار باشد که عامل بسیار مهمتری در این گونه از مشاغل نسبت به مدارک آکادمیک  می باشد.

همچنین جالب است بدانیم که در بسیاری از مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا، فردی که با حداقل میزان مدرک آکادمیک و تحصیلی درخواست شغل خاصی را می دهد، باید تحت آموزش قرار بگیرد که این آموزش ها یا در نهاد و یا مجموعه ای که می خواهد در آن استخدام شود، به او داده خواهد شد و یا آن فرد این تخصص و رشته را قبلاً فرا گرفته و با گذراندن دوره های کوتاه مدت می تواند در کشورهایی همچون کشور آمریکا به فعالیت و کار مشغول گردد.

پس مقصود ما از بیان مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا، این نیست که در مورد مشاغلی صحبت کنیم که فرد بدون داشتن هیچ مدرکی و یا تسلط داشتن بر زبان انگلیسی، بتواند در آن شغل استخدام شده و در کشور آمریکا زندگی متوسط و خوبی را داشته باشد، بلکه مقصود ما معرفی مشاغلی است که  طبق قوانین آمریکا، در این مشاغل افراد با حداقل میزان مدارک تحصیلی بتوانند و مشغول به کار و فعالیت شده و یا به استخدام نهادهای مختلفی درآیند.

تسلط بر زبان کشور آمریکا و همچنین داشتن سابقه کاری مفید

البته باید توجه داشته باشیم که داشتن بعضی از مهارت ها همچون تسلط بر زبان کشور آمریکا و همچنین داشتن سابقه کاری مفید و تجربه بالا در این مشاغل بسیار حائز اهمیت بوده و به نوعی جای نداشتن مدارک تحصیلی را پر می کند.

پس اگر فردی تمکن مالی بالایی داشته باشد و یا در زمینه یک کار خاصی که مورد نیاز کشور آمریکا می باشد، دارای تخصص تجربی باشد،  قطعاً می تواند با داشتن حداقل مدارک تحصیلی در کشورهایی همچون کشور آمریکا به کار و فعالیت بپردازد و  بسته به تخصصی که دارد، با درآمدهای مختلفی نیز روبرو شود.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که می خواهید با سرمایه گذاری در کشورهای خاصی همچون کشور آمریکا ویزای مهاجرتی این کشور را به دست آورید، می توانید با شرکت مشاوره و سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره سرمایه گذاری گروه تحت مدیریت و سرپرستی مهندس مهدی ورقایی که به هموطنان عزیز ارائه می گردد، استفاده نمایید‌.

با ما در ادامه مقاله مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا همراه باشید تا در موارد مهمتر این مقاله جامع، مطالب کاربردی و مهمی را بیان نماییم.

مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا

مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا
مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا

مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا به فرد امکان می دهد تا بازده مالی نسبتا مناسبی به دست آورد، و همچنین زودتر از فارغ التحصیلان دانشگاه وارد فضای کاری شود. همچنین شهریه های بالای تحصیلی منجر به جست و جوی مشاغلی برای تحصیل کرده ها می شود که در آن فرد به دنبال کسب سود مادی بسیا زیاد ، بدون زحمت زیاد است. بنابراین ما از طریق  شرکت مشاوره و سرمایه گذاری الست گروپ که تحت سرپرستی مهندس مهدی ورقایی اداره می شود، بهترین مشاغل پرداخت در آمریکا بدون مدرک را به شما نشان خواهیم داد.

پس از درصد بالایی از هزینه هایی که یک فرد برای دریافت مدرک تحصیلی نیاز دارد، بسیاری از افراد به سراغ مشاغلی می روند که افراد را بدون مدرک دانشگاهی می پذیرند که در ادامه می توان به برخی از آن ها اشاره کرد:

مدیران حمل و نقل و انبارداری و توزیع

مدیران حمل و نقل و انبارداری و توزیع
مدیران حمل و نقل و انبارداری و توزیع

متوسط ​​دستمزد برای این شغل حدود ۱۰۳۳۲۰ دلار است، زیرا  اکثر مشاغل برای مدیر حمل و نقل و انبار به بیش از دیپلم دبیرستان و مجموعه ای از ساله ا تجربه در زمینه مرتبط با آن نیاز ندارند و میانگین دستمزد سالانه برای این کار  بیشتر از متوسط ​​دستمزد سایر مشاغل است که بالغ بر ۳۹۹۱۴ دلار است.

برخی از مناطق در ایالات متحده آمریکا بالاترین قیمت را دارند که سن خوزه، کالیفرنیا، پیوریا و کلرادو هستند.

در ادمه با شرکت مشاوره و سرمایه گذاری الست گروپ که تحت سرپرستی مهندس مهدی ورقایی به ارائه خدمات مهاجرتی و مشاوه سرمایه گذاری می پردازد، همراه باشید تا به مشاغل مهم این مقاله بپردازیم.

خلبانان تجاری

خلبانان تجاری
خلبانان تجاری

این حرفه بر خلاف خلبانان خطوط هوایی است که عمدتاً با خطوط هوایی بزرگ کار می کنند، کار خلبانان تجاری این است که آنچه را که در زمینه هوانوردی به عنوان پروازهای غیر برنامه ریزی شناخته می شود، مدیریت کند. به عنوان مثال پروازهای چارتر و تورهای هوایی را مدیریت می کنند و انجام می دهند و خلبان هوایی می تواند تقریباً ۱۰۲۸۷۰ دلار در سال درآمد داشته باشد.

این دستمزد همچنین برای مشاغلی که نیازی به مدرک فوق دیپلم ندارند، در مرتبه دوم دستمزدی محسوب می شود، زیرا آن ها فقط به گواهینامه خلبانی تجاری از اداره هوانوردی فدرال نیاز دارند، و اگرچه مدرک دانشگاهی شرط اولیه در نظر گرفته نمی شود ولی حدود ۷۴.۲ درصد خلبانان دارای مدرک لیسانس هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، با مهندس مهدی ورقایی و مشاورین شرکت مشاوره و سرمایه گذاری الست گروپ همراه باشید.

بهره برداران راکتورهای انرژی هسته ای

در این مشاغل به عنوان اپراتور راکتورهای هسته ای، علاوه بر آموزش گسترده در حین کار، به دیپلم دبیرستان نیز نیاز دارید، اگر چه سایر مشاغلی که به مدرک لیسانس نیاز ندارند، کمتر از نیمی از دستمزد این شغل مهم را به عنوان دستمزد پرداخت می کنند.

باید بدانیم که متوسط ​​دستمزد سالانه این شغل حدود ۱۰۰۹۹۰ دلار است، اما لازم به ذکر است که این شغل باید دارای مجوز از کمیسیون تنظیم مقررات هسته ای آمریکا باشد.

ناظران و اعضای نیروی انتظامی

در میان ۵ شغل برتر در ایالات متحده آمریکا، شغل بازرسان و ناظران پلیس، یکی از مهم ترین آن ها و پرطرفدارترین است، زیرا این شغل پس از اتمام دیپلم دبیرستان هیچ نیاز آموزش رسمی ندارد و میانگین حقوق سالانه به صورت ۹۴۹۵۰  دلار در سال متغیر است و همچنین شامل مسئولیت های گسترده ای مانند آموزش کارکنان و نظارت بر تحقیقات است.

بر طبق آمار، پیش بینی می شود مطابق با رشدی که در همه مشاغل رخ می دهد، در بازه زمانی ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۸، نرخ اشتغال در این حرفه به میزان ۴.۸ درصد افزایش یابد.

ورزشکاران حرفه ای

ورزشکاران حرفه ای
ورزشکاران حرفه ای

متوسط ​​دستمزد سالانه ورزشکاران حرفه ای حدود ۹۳۱۴۰ دلار است که نشان می دهد به مراتب بیشتر از میانگین دستمزد بسیاری از مشاغل است که تفاوت این حرفه با سایر مشاغل به صورت متوسط به سالانه بالغ بر ۳۹۹۱۴ دلار می رسد.

همچنین کار در ورزش نیازی به مدارک زیادی ندارد و تنها نیاز است که توسط یک سازمان آموزشی تایید شده باشد که آن فرد یک ورزشکار حرفه ای است. در میان پردرآمدترین مشاغل بدون مدرک در آمریکا، طبق آمار BLS، متوسط ​​دستمزد سالانه این شغل در آمریکا حدود ۸۷۴۲۰ دلار است که در میان مشاغلی که نیازی به مدرک دانشگاهی ندارند، جزو هفتمین مشاغل پردرآمد محسوب خواهد شد.

سرپرست کارکنان شرکت ها

سرپرستان کارگران شرکت ها  و مدیران  فروش که علاوه بر نظارت مستقیم بر کارمندان، وظایفی مانند بودجه بندی و حسابداری کارکنان را نیز بر عهده دارند، درامدهای بالایی از این طریق به دست می آورند. میانگین دستمزد سالانه این مشاغل حدود ۸۶۱۸۰ دلار است که بیش از دو برابر میانگین دستمزد سایر مشاغل بدون مدرک است.

کارآگاهان و بازپرسان جنایی

متوسط ​​دستمزد کارآگاهان و بازپرسان جنایی حدود ۸۶۰۳۰ دلار است و آن ها می توانند از طریق آموزش در حین کار که از چند ماه تا یک سال طول می کشد، تجربه کسب کنند و همچنین باید بدانیم که در اکثر ایالت های آمریکا، مجوز بازپرس خصوصی مورد نیاز است.

هنرمندان گریم و تئاتر

هنرمندان گریم و تئاتر
هنرمندان گریم و تئاتر

تقریباً ۲۵ درصد از میکاپ آرتیست ها، دیپلم دبیرستان ندارند و این یکی از بزرگترین مشاغل با بیشترین تعداد افراد بدون مدرک است، با این حال متوسط درآمد ​​​​آرایشگر موفق به میانگین دستمزد حدود ۸۱۶۰۰ دلار در سال می رسد که رقم بالایی است.

همچنین این حرفه یکی از پردرآمدترین حرفه‌های بدون مدرک در آمریکا به حساب می‌آید، زیرا نیاز به آموزش در دانشکده‌های زیبایی یا سایر آموزشگاه‌های حرفه‌ای دارد  و حدود نیمی از آرایشگران علاوه بر نیویورک، در منطقه لس‌آنجلس و واشنگتن هستند که با حقوق بالای مختص به خود در این زمینه ها متمایز است.

مشاوران املاک

مشاوران املاک در معاملات ملکی به عنوان شخص ثالث در نظر گرفته می شوند و این به این دلیل است که آن ها در خرید، فروش و اجاره املاک به عنوان واسطه فعالیت می کنند و دلال املاک می تواند سالانه حدود ۸۱۴۵۰ دلار درآمد داشته باشد و آن ها برای فعالیت، فقط به مدرک دیپلم نیاز دارند. اما اکثر کارگزاران باید برای دریافت مجوز صادر شده از ایالت های مختلف آمریکا تلاش کنند.

بوستون همچنین با این موضوع شاخص می شود که میانگین حقوق سالانه کارگزاران املاک حدود ۱۲۱۵۰۰ دلار است و برخی مکان های دیگر مانند نیویورک، گرین بی و ویسکانسین وجود دارند که با دستمزدهای بالا شاخص هستند.

شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ تحت سرپرستی مهندس ورقایی توانسته است سالانه مشاوره های بسیاری در زمینه سرمایه گذاری هدفمند ارائه کند، پس اگر به فکر سرمایه گذاری سودمند هستید، با مشاوران شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ تماس بگیرید.

کشاورزان و دامداران

کشاورزان و مدیران کشاورزی، وظایف روزانه مزارع، دامپروری ها و سایر موارد مشابه را هماهنگ و تنظیم می کنند و به تولید مشغول می شوند. باید بدانیم که بسیاری از مکان ها برای دریافت این شغل به بیش از دیپلم دبیرستان نیاز ندارند، اما میانگین دستمزد برای این شغل، حدود ۸۰۳۶۰ دلار است.

منطقه شراب ناپا، کالیفرنیا نیز یکی از مناطقی است که بالاترین دستمزد را به کشاورزان ارائه می دهد، با میانگین دستمزد ۱۵۰۴۳۰ دلاردر طی سال.

مهندسین کشتی

شرکت هایی که مهندسان کشتی را استخدام می کنند، سالانه به طور متوسط ​​۷۹۵۴۰ دلار حقوق می پردازند و اگرچه این شغل نیازی به مدرک تخصصی ندارد، اما مهندسان ملزم به دریافت مجوز دریانوردی از گارد ساحلی ایالات متحده هستند و این شغل در معرض طیف وسیعی از موارد می تواند برای افراد نیز خطرناک باشد.

مدیران و کنترل کنندگان پست

یکی از معروف ترین و پردرآمدترین مشاغل بدون مدرک در آمریکا این شغل است و دلیل آن هم این است که مدیران برای هماهنگی خدمات اداره پست کار می کنند و هیچ نیاز آموزشی رسمی وجود ندارد و میانگین درآمد سالانه آن ها ۷۸۲۲۰ دلار در سال است، اما بیشتر دفاتر پست به افرادی نیاز دارند که تا ۵ سال سابقه کار به عنوان کارمند پست داشته باشند.

مهندسین لوکوموتیو

در اغلب موارد، این شغل به مدرک تحصیلی بیش از دیپلم دبیرستان نیاز ندارد و میانگین حقوق آن ها به ۷۱۵۷۰ دلار می رسد و با وجود دستمزد بالا، کار در این حرفه چندان امن تلقی نمی شود و تقاضا برای آن می تواند کاهش یابد و همین مورد عامل فراوانی شغلی این مورد نیز خواهد شد.

کارگران نگهداری و نصب پله برقی

این شغل یکی از مشاغل پرطرفدار در ایالات متحده می باشد که شامل مزیت های بسیاری می باشد که مهمترین متوسط ​​دستمزد سالانه آن ها برابر با ۸۳۲۵۰ دلار است.

همچنین کارکنان آن تحت یک برنامه آموزش حرفه ای ۴ ساله قرار می گیرند که  نیاز به تکمیل تعداد مشخصی از ساعات آموزش تخصصی و فنی دارند و سپس وارد بازار فعالیت خواهند شد.

تعمیرکاران برق

یک کارگر تعمیر برق به طور متوسط ​​۷۱۹۶۰ دلار دستمزد دریافت می کند که بیشتر از حقوق متوسط ​​​​در بسیاری از مشاغل دیگر است. کسانی که در این زمینه کار می کنند، در معرض خطرات زیادی قرار دارند، زیرا کار در برق با ولتاژ بالا انجام می شود و کار می کنند. در ارتفاعات زیاد انجام می شود و میزان صدمات در این حرفه نسبت به سایر حرفه ها زیاد است.

کارگران در سیستم های پمپاژ نفت

حوزه نفت یکی از سودآورترین مشاغل برای کسانی است که بدون داشتن مدرک دانشگاهی در آن زمینه مشغول به کار هستند، به طوری که متوسط ​​دستمزد سالانه برای افرادی که در زمینه سیستم های پمپ نفت مشغول به کار هستند، ۷۳۸۳۰ دلار است که بیشتر از میانگین دستمزد سالانه است.

۵۳۴۹۰ دلار برای بقیه مشاغل برای کارگران در آمریکا و کسانی که مدرک لیسانس دارند در نظر گرفته شده و اکثر آن ها در تگزاس و کالیفرنیا کار می کنند.

کاپیتان، همراه و خلبان کشتی های آبی

کاپیتان، همراه و خلبان کشتی های آبی
کاپیتان، همراه و خلبان کشتی های آبی

طبق داده‌های BLS، متوسط ​​دستمزد سالانه برای همه کاپیتان‌ها، همکاران و خلبانان کشتی‌های آبی که در ایالات متحده کار می‌کنند، ۸۷۴۲۰ دلار است که به طور قابل ‌توجهی بیشتر از میانگین دستمزد ۵۳۴۹۰ دلار برای میانگین همه مشاغل معمولی است و هفتمین شغلی است که نیازی به آن مدرک کارشناسی ندارد.

باید توجه داشت، در حالی که مدرک رسمی مورد نیاز نیست، کاپیتان ها، همکاران و خلبانان هواپیماهای آبی باید دارای مجوز صادر شده توسط گارد ساحلی ایالات متحده باشند. بسیاری از موقعیت ها نیز به پنج سال تجربه در یک شغل مرتبط نیاز دارند.

کارمندان سر شماری:

سرشماری‌ کنندگان، کارمندان اداره سرشماری هستند که از مردم در خانه‌هایشان بازدید می‌کنند تا به آن ها کمک کنند تا پرسشنامه‌های خود را در سرشماری تکمیل کنند.

اساسا، دستیاران سرشماری به شما کمک می کنند تا داده های مهم را جمع آوری کرده و سپس آن را به اداره سرشماری ایالات متحده گزارش دهید. اداره سرشماری ایالات متحده از این اطلاعات برای دریافت نیازهای مردم استفاده می کند.

سرشماری کنندگان برای بررسی میزان جمعیت و وارد کردن موقعیت های افراد مختلف،  تنها به مدرک دیپلم دبیرستان نیازمند خواهند بود. در طی سال ۲۰۲۰، در آخرین سرشماری گرفته شده در ایالات متحده، هر فردی که  به عنوان سرشماری کننده مشغول به فعالیت بود، حدود ۱۸.۵۵ دلار در هر ساعت درآمد کسب می کرد.

دستیار کتابخانه:

دستیاران کتابخانه؛ در کتابخانه‌های عمومی کار می‌کنند، کتاب‌ها را چک می‌کنند، به مشتریان کمک می‌کنند و به دانش‌آموزان در یافتن مواد مورد نیاز برای تکمیل دوره کمک می‌کنند.

دیپلم دبیرستان به اضافه مدرک تحصیلات تکمیلی حداقلی تقریباً تمام چیزی است که برای کار به عنوان کمک کننده و دستیار کتابخانه لازم است.

سال گذشته، متوسط ​​درآمد سالانه دستیاران کتابخانه ۳۰۵۶۰ دلار بود.

دستیاران خدمات اجتماعی و مددکار اجتماعی:

کار به عنوان  یک مددکار اجتماعی یکی از مشاغل بدون مدرک در دولت فدرال ایالات متحده است. دستیاران و معاونان خدمات اجتماعی برای سازمان‌های دولتی کار می‌کنند و با خدماتی مانند مسکن، مددکاران اجتماعی و مراقبت‌های روحی و جسمی به نیازمندان کمک می‌کنند

برای کار به عنوان دستیار خدمات اجتماعی، معمولاً مدرک دیپلم دبیرستان مورد نیاز است.

به صورت میانگین میزان  ​​درآمد یک فرد در شغل خدمات مددکاری اجتماعی در طی سال ۲۰۱۹ برابر با عدد ۳۵۹۶۰ دلار بوده است و طبق آمارهای ایالات متحده، پیش بینی می شود در سال های بعدی این رقم رشد بیشتری داشته و  به ۵۰۰۰۰ دلار برسد.

تکنیسین های حسابداری:

تکنسین های حسابداری کارهای دفتری را  انجام می دهند تا  اطمینان حاصل کنند که یک شرکت به جدیدترین اطلاعات درآمدی و مالی دسترسی دارد.

آن ها عملکرد مالی سازمان خود را پیگیری می کنند، حقوق و دستمزد را مدیریت می کنند، صورتحساب تولید می کنند، گزارش های مالی تهیه می کنند و پرداخت ها را مدیریت می کنند. در حالی که بسیاری از تکنیسین های کامپیوتر دارای مدرک لیسانس هستند، هر کسی که دیپلم دبیرستان داشته باشد، می تواند در این زمینه کار کند.

تکنیسین های سیستم در سال ۲۰۲۰ سالانه ۴۱۲۳۰ دلار درآمد داشتند و تا سال  ۲۰۲۲ و بعد از آن  می توانند تا ۶۰۰۰۰ دلار در طی سال درآمد داشته باشند.

مهماندار هواپیما:

در مورد شغل مهماندار هواپیما نیز باید این نکته را بدانیم که در ایالات متحده ی آمریکا میانگین حقوق این کار برابر با ۵۹۰۵۰  دلار در طی یک سال می باشد و نرخ بیکاری در این کار برابر با ۲۲.۱ درصد خواهد بود.

همچنین باید بدانیم که طی آمارهایی که به دست آمده است و فرصت های شغلی جدید پیش‌بینی شده، در این کار تا سال ۲۰۳۰ برابر با ۳۱۱۰۰ فرصت  شغلی می باشد و می توان گفت به عنوان حرفه ای  که به شدت  پرطرفدار شده است، می توان این انتظار را داشت که مشاغل مهماندار هواپیما در دهه آینده مجدداً بهبود یابد.

این مهمانداران برای افرادی که عاشق سفر هستند، موقعیتی عالی ایجاد می کند و آن ها به مسافران خطوط هوایی کمک می کنند و همچنین بازرسی های قبل از پرواز را نیز به انجام می‌رسانند و به هر موقعیت استراتژیک که ممکن است رخ دهد، پاسخ خواهند داد.

راننده تاکسی:

در مورد رانندگان تاکسی نیز باید این نکته را بدانیم که میزان حقوق سالیانه ی آن ها به صورت میانگین برابر با ۳۲۳۲۰ دلار در طی سال می باشد  و نرخ بیکاری در این کار برابر با ۲۶ درصد در ایالات متحده ی آمریکا است.

رانندگان تاکسی ممکن است علاوه بر گواهینامه رانندگی، به گواهینامه ایالتی یا شهرداری نیز نیاز داشته باشند. با این حال هنگامی که این مدارک را داشته باشند، می توانند با افراد و نهادهای مختلفی قرارداد ببندند و درآمدهای بالایی نیز کسب کنند.

البته باید بدانیم این شغلی است که در حال حاضر نرخ بیکاری بسیار بالایی دارد اما انتظار می‌رود که در طی سال های آینده، رشد قابل توجهی در ایالات متحده آمریکا داشته باشد.

منشی پزشکی:

منشی پزشکی:
منشی پزشکی:

کار به عنوان دستیار و منشی پزشکان در مطب آن ها می‌تواند درآمدی در حدود ۳۷۳۵۰۰۰۰  دلار در طی سال برای  شاغلین در این رشته به همراه داشته باشد و در حال حاضر نرخ بیکاری این کار در ایالات متحده آمریکا برابر با ۴.۹ درصد می باشد و همچنین فرصت های شغلی پیش بینی شده برای این کار تا سال ۲۰۳۰ میلادی برابر با ۶۴۹۰۰  شغل خواهد بود.

همه شما عزیزان باید بدانید برای کار به عنوان منشی پزشکی ،نیاز به تحصیلات بهداشتی ندارید و هم اکنون همانند کشور عزیزمان، کار این منشی ها  ممکن است صرفاً پاسخ دادن به تلفن ها و یا برنامه ریزی برای وقت ملاقات بیمار با پزشک معالج باشد و این منشی ها منابع را در مطب های پزشکی یا تنظیمات مشابه مدیریت می کنند.

سرآشپز رستوران ها

اگر شما دستپخت عالی دارید و با فرهنگ و غذاهای کشور ایالات متحده ی آمریکا آشنایی داشته و  روی پختن غذاها تسلط داشته باشید، می توانید به عنوان آشپز و یا سرآشپز در غذاخوری های مختلف مشغول به کار شوید.

آشپز و کارگران آشپزی در موسساتی نیاز است که سلیقه ها و غذاهای مختلف را برآورده می‌کنند و سرآشپزها ممکن است خود آموخته باشند یا تحت آموزش یک نهاد و یک برنامه آموزشی خاص قرار بگیرند و سپس مشغول به کار شوند.

بار دیگر به شما پیشنهاد می کنیم تا اگر به فکر مهاجرت و سرمایه گاری هدفمند هستید، از طریق شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ اقدامات لازم را انجام داده که سالانه در این راستا خدمات بسیاری اعم از خدمات مهاجرتی و مشاوره های مفید سرمایه گذاری ارائه می دهد.

این مجموعه مجرب که تحت سرپرستی و مدیریت مهندس مهدی ورقایی قرار دارد، در طی سال های گذشته توانسته است اعتماد را به این عرصه کاری برگرداند و در تلاش است تا با به کارگیری بهترین متخصصان به شما عزیزان، کمک های مهاجرتی و سرمایه گذاری بسیاری کند.

با مهندس مهدی ورقایی و شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ همراه باشید و از خدمات عالی این مجموعه مجرب، لذت ببرید.

سخن آخر

بار دیگر ما به شما شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ را معرفی می کنیم و شما می‌توانید با استفاده از اطلاعات مختلفی که در زمینه های مشاوره سرمایه گذاری و  مهاجرت به کشورهای مختلفی از جمله آمریکا در اختیار شما عزیزان قرار می دهند، با کارشناسان و متخصصان مجرب شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ که تحت سرپرستی مهندس مهدی ورقایی مشغول به ارائه خدمات مهاجرتی هستند، مشورت نموده و از راهنمایی ها و کمک های این مجموعه  اعتماد ساز و بسیار مجرب استفاده کنید.

قطعاً مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا به همین مواردی که بیان نمودیم، ختم می‌شود و موارد بسیار دیگری وجود دارند که شما عزیزان می توانید با عکس گرفتن با مشاورین و متخصصین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ که در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری به شما مشاوره های بسیار عالی را ارائه می کنند، از تجربیات و خدمات بسیار مفید شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ و مهندس ورقایی استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت جستجو مطالب عنوان مد نظر خود را در باکس بالا وارد نمایید.