مهندس مهدی ورقائی
آنچه در این مطلب میخوانید

شاید تا کنون شما نیز به فکر مهاجرت به کشورهای اروپایی، کانادا یا آمریکا بوده‌اید. احتمالاً اگر کمی تحقیق کرده باشید، با چالش‌های زیادی مواجه شده‌اید که چگونه می‌توان به شرکت‌های مهاجرتی اعتماد کرد و آینده خود و خانواده را به آن‌ها سپرد؟

تأسیس گروه مشاورین مهاجرتی الست

این مشکل باعث شد تا ایده تأسیس گروه مشاورین مهاجرتی الست سال‌ها پیش در ذهن مهندس مهدی ورقایی شکل گیرد. وی اعتقاد دارد که اعتماد در زمینه مهاجرت به کلی از دست رفته است و همواره سعی داشته تا این حس اعتماد را به جامعه بازپردازد.

الست گروپ با شعار “اعتماد را تجربه کن” تأسیس شده و معتقد است که مهاجرت راهی برای پیشرفت و توسعه کشور است. بسیاری از جوانان ایرانی با تحصیل یا کار در کشورهای پیشرفته تجربه و دانش کسب می‌کنند و این دانش و تجربه را به کشور خود باز می‌گردانند تا در توسعه آن سهیم شوند.

الست گروپ

تمرکز الست گروپ بر مهاجرت به آلمان و کانادا

مهندس مهدی ورقایی که حدود ۳۰ سال در حوزه‌های مختلف تجارت فعال بوده، الست گروپ را به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های مهاجرتی ایرانی تبدیل کرده است. این روزها با توجه به شرایط مساعد مهاجرت به آلمان و کانادا، الست گروپ علاوه بر سایر کشورهای اروپایی، به ویژه بر آلمان و کانادا تمرکز دارد. این گروه معتقد است که هر کسی با هر شرایط و استعدادی می‌تواند به آلمان یا کانادا مهاجرت کند و آینده خود را بسازد.

یکی از راه‌های محبوب مهاجرت به آلمان، مهاجرت از طریق دوره‌های فنی حرفه‌ای یا “آوسبیلدونگ” است. به گفته مهندس ورقایی، این راه به افراد امکان می‌دهد پس از گذراندن دوره سه ساله در آلمان، به صورت تضمینی کاری داشته باشند و درآمد مناسبی را کسب کنند.

پیشنهادهای مهندس مهدی ورقایی برای مهاجران

در یکی از کنفرانس‌های خبری، مهندس ورقایی از دغدغه‌های مردم درباره شانس پایین اشتغال یافتن پس از مهاجرت صحبت کرد. وی معتقد است که قبل از مهاجرت و قبل از اینکه زندگی خود را به تاثیر مهاجرت بگذارید، باید در کشور مقصد کار و زندگی خود را آغاز کنید و سپس با خیال آسوده به آن کشور مهاجرت کنید.

الست گروپ تلاش می‌کند که در پرونده‌های مهاجرتی، قبل از ترک ایران، کار و درآمد فرد در کشور مقصد تضمین شده باشد. این گروه همواره به دنبال ارائه بهترین و بهینه‌ترین راه برای افراد است تا با توجه به شرایط خاص خود، به بهترین شکل ممکن مهاجرت کنند.

همچنین الست گروپ برنامه ویژه‌ای برای پزشکان، پرستاران و حوزه‌های زیرمجموعه پیراپزشکی دارد که با شرایط ویژه‌ای به آلمان مهاجرت کنند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت الست گروپ مراجعه یا با کارشناسان گروه مهاجرتی الست تماس بگیرید.

منبع

بیشتر بخوانید:

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است

کارآفرینی به چه معنا است و کارآفرین به چه کسی گفته می شود؟

مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت جستجو مطالب عنوان مد نظر خود را در باکس بالا وارد نمایید.