مهندس مهدی ورقائی
آنچه در این مطلب میخوانید

در این مقاله از سایت آقای مهندس مهدی ورقایی، قصد بررسی مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک را داریم.

مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک معمولاً علاوه بر خرید ملک مستلزم دریافت ویزای سرمایه گذار مانند ویزای EB-5 نیز می باشد.

خرید ملک در ایالات متحده مدتهاست که راهی برای کسانی که مایل به مهاجرت به آمریکا هستند، در نظر گرفته شده است. در حالی که داشتن ملک به تنهایی به شما شهروندی فوری نمی دهد، می تواند زمینه را برای گزینه های مختلف ویزا فراهم و مهاجرت شما را راحت تر کند.

در این راهنما از سایت آقای مهندس مهدی ورقایی  شما را از طریق مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک به عنوان استراتژی مهاجرتی راهنمایی خواهیم کرد.

لطفا از پست مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا دیدن کنید.

چارچوب قانونی مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک: ویزای سرمایه گذار EB-5

چارچوب قانونی مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک: ویزای سرمایه گذار EB-5
چارچوب قانونی مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک: ویزای سرمایه گذار EB-5

قبل از ورود به بازار املاک، درک ویزای سرمایه گذاری EB-5 ایالات متحده بسیار مهم است. برنامه EB-5 به اتباع خارجی اجازه می دهد حداقل ۹۰۰۰۰۰ دلار در منطقه شغلی هدفمند (TEA) یا ۱.۸ میلیون دلار در جای دیگر سرمایه گذاری کنند.

اگرچه سرمایه گذاری دارایی، مستقیماً واجد شرایط EB-5 نیست، می تواند بخشی از استراتژی تجاری بزرگتری باشد که الزامات سرمایه گذاری EB-5 را برآورده می کند.

انواع ملک: مسکونی در مقابل تجاری

به طور عمده دو‌ نوع  ملک‌، یعنی مسکونی و تجاری وجود دارد که می توانید در آنها برای مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک اقدام کنید. ملک مسکونی معمولاً شامل سرمایه کمتری است اما گزینه های زیادی برای ایجاد درآمد ارائه نمی دهد.

از سوی دیگر، املاک تجاری مانند هتل‌ها یا خانه‌های چندخانواری می‌تواند به عنوان سرمایه‌گذاری تجاری عمل کند و اگر ساختار درستی داشته باشد، احتمالاً شما را واجد شرایط دریافت ویزای EB-5 می‌کند.

فرآیند مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

تحقیق و برنامه ریزی: مناطقی را که اهداف سرمایه گذاری و وضعیت مهاجرت شما را برآورده می کند، شناسایی کنید. استخدام مشاور املاک با تجربه در کار با مهاجران را در نظر بگیرید.

تامین مالی: برای اتباع خارجی، تضمین وام مسکن ممکن است به پیش پرداخت قابل توجهی نیاز داشته باشد. نرخ ارز را نیز در نظر بگیرید.

انجام رویه های قانونی: با آقای مهندس مهدی ورقایی مشورت کنید تا مطمئن شوید که سرمایه گذاری در ملک شما با شرایط ویزای شما مطابقت دارد.

بستن معامله : بستن معامله، شامل قراردادها، جستجوی عنوان، و سایر موارد قانونی است که نماینده املاک شما می تواند به شما در جهت یابی آنها کمک کند.

اصول و مبانی کاریابی بین المللی چیست؟

پیامدهای مالیاتی مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک، مستلزم پرداخت مالیات فدرال و گاهی اوقات ایالتی است. برای مطابقت با الزامات مالیاتی، باید برای شماره شناسایی مالیات دهنده فردی (ITIN) درخواست دهید.

همچنین توجه داشته باشید که عایدی سرمایه از فروش ملک، مشمول مالیات می شود که می تواند بر استراتژی کلی سرمایه گذاری شما تأثیر بگذارد.

مزایا مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

مزایا مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک
مزایا مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

تنوع دارایی: با سرمایه گذاری در املاک ایالات متحده، سبد دارایی خود را متنوع می کنید، که می تواند امنیت مالی را به شما ارائه دهد.

گزینه های ویزا: سرمایه گذاری در ملک می تواند به گزینه های مختلف ویزا منجر شود و روند مهاجرت شما را روان تر کند.

خطرات مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

نوسانات بازار: مانند هر سرمایه گذاری، بازار املاک نیز می تواند بی ثبات باشد.

بدهی های مالیاتی: بدون برنامه ریزی مناسب، می توانید با بدهی های مالیاتی قابل توجهی مواجه شوید.

ایده های پولساز در امریکا را مطالعه نمایید.

مشورت با آقای مهندس مهدی ورقایی برای مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

مشورت با آقای مهندس مهدی ورقایی برای مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک
مشورت با آقای مهندس مهدی ورقایی برای مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

فرآیند مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک، شامل برنامه ریزی های حقوقی و مالی پیچیده است. برای پیمایش در هزارتوی مقررات، مشورت با آقای مهندس ورقایی ضروری است. تخصص ایشان می تواند تفاوت بین سرمایه گذاری موفق و اشتباهی پرهزینه باشد.

ساختارهای مالکیت: فرد در مقابل نهاد تجاری

داشتن ملک از طریق نهاد تجاری ممکن است انعطاف پذیری و مزایای بالقوه مالیاتی را فراهم کند. LLC ها یا شرکت های با مسئولیت محدود، گزینه ای محبوب در بین اتباع خارجی هستند.

آنها حفاظت از مسئولیت را ارائه می دهند و می تواند فرآیند سرمایه گذاری EB-5 یا E-2 را هنگامی که ملکی به عنوان بخشی از  عملیات تجاری در اختیار دارد، ساده کند.

مدیریت املاک: پس از خرید

داشتن ملک در ایالات متحده، در حالی که در کشور دیگری زندگی می کنید می تواند از نظر لجستیکی چالش برانگیز باشد. شرکت های مدیریت املاک می توانند اجاره، نگهداری و رعایت قوانین را انجام دهند و بار را بر دوش شما کاهش دهد.

هزینه های این خدمات متفاوت است، اما با توجه به چالش های لجستیکی مدیریت املاک در خارج از کشور، اغلب ثابت می شود که سرمایه گذاری عاقلانه ای است.

توصیه می کنیم از صفحه خرید هتل در کانادا دیدن کنید.

جدول زمانی مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

جدول زمانی مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک
جدول زمانی مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

به طور معمول، فرآیند مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک، می تواند از شش ماه تا چندین سال طول بکشد. فرایند مهاجرت، تا حد زیادی به نوع ویزا، زمان رسیدگی به درخواست شما و نوع ملکی که در آن سرمایه گذاری می کنید، بستگی دارد.

استراتژی خروج: برنامه ریزی برای آینده

چه هدف نهایی شما اخذ تابعیت ایالات متحده باشد و چه در نهایت فروش ملک، داشتن استراتژی خروج، ضروری است. اگر ارزش ملک شما افزایش یافته است، تأثیر مالیات بر عایدی سرمایه را در نظر بگیرید.

برای کسانی که قصد اقامت طولانی مدت در ایالات متحده را دارند، حفظ ملک با ارزش، می تواند نقطه قوتی در هنگام درخواست اقامت دائم یا شهروندی باشد.

نقش دو تابعیتی در سرمایه گذاری املاک

برای کسانی که تابعیت دوگانه دارند، روند سرمایه گذاری در املاک و مستغلات آمریکا و در نتیجه حرکت به سمت مهاجرت به ایالات متحده، می تواند به طور قابل توجهی راحت تر باشد.

تابعیت مضاعف ممکن است به شما از مزایای کاهش مالیات یا جابجایی سرمایه ساده تر بین کشور خود و ایالات متحده اعطا کند. در برخی موارد، حتی ممکن است به شما امکان دسترسی آسان تر به انواع خاصی از گزینه های تامین مالی را بدهد.

مسیر شهروندی: استفاده از اموال برای تابعیت

داشتن سرمایه گذاری های قابل توجه در ملک در ایالات متحده، می تواند مسیرهای غیرمستقیم را برای شهروندی ارائه دهد. به عنوان مثال، سرمایه گذاری قابل توجه در املاک تجاری که برای شهروندان آمریکایی شغل ایجاد می کند، می تواند به طور بالقوه روند تابعیت را سرعت بخشد. مشورت با آقای مهندس ورقایی که به خوبی در این زمینه ظریف مهارت دارند، برای استراتژی موثر ضروری است.

قوانین محلی در مقابل قوانین فدرال: مقررات ناوبری

قوانین مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک، در تمام مناطق این کشور، یکسان نیست و می تواند به طور قابل توجهی بین ایالت ها متفاوت باشد.

برخی از ایالت ها ممکن است مشوق هایی را برای سرمایه گذاران املاک خارجی، از جمله معافیت های مالیاتی و روش های قانونی ساده ارائه دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است محدودیت هایی داشته باشد که می تواند بر استراتژی کلی مهاجرت شما تأثیر بگذارد. قوانین ایالتی که در آن قصد سرمایه گذاری دارید را به طور کامل بررسی کنید.

سوالات متداول: مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

آیا می توانم با خرید ملک گرین کارت بگیرم؟

خیر. خرید ملک به تنهایی گرین کارت را تضمین نمی کند، اما می تواند بخشی از استراتژی سرمایه گذاری گسترده تری باشد که به گزینه های مختلف ویزا منجر می شود.

چه نوع ملکی می توانم بخرم؟ املاک مسکونی و تجاری هر دو گزینه هستند، اما هر کدام مجموعه ای از امکانات مهاجرتی خاص خود را دارند.

آیا می توانم با خرید ملک به آمریکا مهاجرت کنم؟

بله، با سرمایه گذاری در ملک، می توانید به طور بالقوه به ایالات متحده مهاجرت کنید. این روش اغلب به عنوان برنامه ویزای سرمایه گذار EB-5 شناخته می شود. در اینجا سه ​​بخش مهم از اطلاعاتی که باید در مورد این گزینه بدانید آورده شده است:

مبلغ سرمایه گذاری: برای واجد شرایط بودن برای ویزای EB-5، باید مبلغ قابل توجهی را در شرکت تجاری جدیدی سرمایه گذاری کنید. حداقل مقدار سرمایه گذاری مورد نیاز معمولاً ۱.۸ میلیون دلار است.

با این حال، اگر در منطقه شغلی هدفمند (TEA) سرمایه گذاری کنید که منطقه ای روستایی یا منطقه ای با بیکاری بالا است، حداقل سرمایه گذاری به ۹۰۰۰۰۰ دلار کاهش می یابد.

الزامات ایجاد شغل: سرمایه گذاری شما باید حداقل ده شغل تمام وقت برای کارگران واجد شرایط ایالات متحده ایجاد یا حفظ کند تا طی دو سال پس از پذیرش شما در ایالات متحده، به عنوان اقامت دائم مشروط، ساکن شوید.

اقامت دائم مشروط: در ابتدا، اقامت دائم مشروط به مدت دو سال به شما اعطا می شود. پس از آن باید دادخواست رفع شرایط و اقامت دائم قانونی را ارائه دهید.

مراحل اخذ ویزای EB-5 چگونه است؟

فرآیند دریافت ویزای EB-5 شامل چندین مرحله است:

انتخاب سرمایه گذاری: هر شرکت تجاری جدید را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. مطمئن شوید که معیارهای برنامه را برآورده می کند و میزان سرمایه گذاری شما با الزامات مطابقت دارد.

سرمایه گذاری: مبلغ سرمایه گذاری مورد نیاز را به شرکت انتخابی منتقل کنید. این سرمایه گذاری باید منجر به ایجاد یا حفظ حداقل ده شغل تمام وقت برای کارگران واجد شرایط ایالات متحده شود.

فرم فایل I-526 : فرم  I-526، دادخواست مهاجرت توسط سرمایه گذار خارجی، را به خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) ارسال کنید. این فرم، واجد شرایط بودن شما برای برنامه EB-5 را نشان می دهد.

اقامت دائم مشروط: با تأیید فرم I-526، شما و اعضای نزدیک خانواده تان می توانید برای اقامت دائم مشروط در ایالات متحده از طریق پردازش کنسولی یا تنظیم وضعیت در صورتی که قبلاً در این کشور هستید، درخواست دهید.

فرم فایل I-829 : تقریباً دو سال و نه ماه پس از اعطای اقامت دائم مشروط شما، باید فرم I-829، درخواست کارآفرین برای حذف شرایط را ارسال کنید. این فرم برای حذف شرایط از اقامت شما و اخذ اقامت دائم بدون قید و شرط استفاده می شود.

دریافت اقامت دائم بدون قید و شرط: هنگامی که USCIS فرم I-829 شما را تأیید کرد، شما و اعضای خانواده تان ساکن دائمی بدون قید و شرط ایالات متحده می شوید.

درخواست شهروندی: پس از حفظ اقامت دائم خود برای دوره ای لازم، ممکن است واجد شرایط درخواست شهروندی ایالات متحده باشید.

آیا محدودیتی در مورد انواع سرمایه گذاری هایی که می توانم انجام دهم وجود دارد؟

در حالی که برنامه EB-5 به شما امکان می دهد در انواع مختلف شرکت های تجاری سرمایه گذاری کنید، محدودیت هایی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

شرکت های قانونی: سرمایه گذاری شما باید در شرکت تجاری انتفاعی و قانونی انجام شود. سرمایه گذاری در سازمان های غیر انتفاعی یا سرمایه گذاری های صرفاً غیرفعال معمولاً واجد شرایط نیستند.

ایجاد شغل: هدف اصلی برنامه EB-5 تحریک اقتصاد ایالات متحده از طریق ایجاد شغل برای کارگران آمریکایی است. سرمایه گذاری شما باید منجر به ایجاد یا حفظ حداقل ده شغل تمام وقت شود.

سرمایه در معرض خطر: سرمایه سرمایه گذاری شما باید به منظور ایجاد بازده سرمایه در معرض خطر باشد. بازده تضمین شده یا سرمایه گذاری هایی که بازگشت سرمایه تضمین شده است واجد شرایط تلقی نمی شود.

آیا می توانم خانواده خود را در برنامه ویزای EB-5 خود قرار دهم؟

بله، شما می توانید اعضای نزدیک خانواده خود را در درخواست ویزای EB-5 خود بگنجانید. اعضای نزدیک خانواده شامل همسر و فرزندان مجرد زیر ۲۱ سال شما هستند. آنچه باید بدانید در اینجا آمده است:

همسر: همسر شما می تواند همراه با شما برای ویزای مشتق اقدام کند. آنها همان وضعیت اقامت دائم مشروط را خواهند داشت و می توانند در ایالات متحده کار یا تحصیل کنند.

فرزندان: فرزندان مجرد شما زیر ۲۱ سال نیز می توانند به عنوان ذینفع مشتق در درخواست شما لحاظ شوند. آنها مانند شما و همسرتان وضعیت اقامت دائم مشروط را دریافت خواهند کرد.

زمان بندی: مهم است که اعضای خانواده خود را در زمان پر کردن فرم اولیه I-526 شامل کنید. اگر در ابتدا آنها را وارد نکنید، ممکن است بعداً نتوانید آنها را به برنامه خود اضافه کنید.

پس از دریافت اقامت دائم مشروط از طریق برنامه EB-5 چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که شما و اعضای خانواده تان اقامت دائم مشروط را از طریق برنامه EB-5 دریافت کنید، حقوق و وظایف خاصی دارید:

زندگی و کار در ایالات متحده: شما می توانید در هر نقطه از ایالات متحده زندگی و کار کنید. همسر و فرزندان شما نیز می توانند در مدرسه یا محل کار شرکت کنند.

سفر: شما می توانید به داخل و خارج از ایالات متحده سفر کنید. با این حال، سفرهای طولانی مدت به خارج از کشور ممکن است بر واجد شرایط بودن شما برای حذف شرایط اقامت دائم تأثیر بگذارد.

مالیات ها: شما باید از قوانین مالیاتی ایالات متحده، از جمله گزارش درآمد جهانی خود به خدمات درآمد داخلی (IRS) پیروی کنید.

نتیجه گیری درباره مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

نتیجه گیری درباره مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک
نتیجه گیری درباره مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک از طریق برنامه ویزای سرمایه گذار EB-5 گزینه ای مناسب برای سرمایه گذارانی است که شرایط این برنامه را برآورده می کنند. این مورد، شامل تعهد مالی قابل توجه، ایجاد شغل، و فرآیند درخواست ساختاریافته است.

گنجاندن اعضای نزدیک خانواده شما در درخواست شما امکان پذیر است، اما رعایت تمام مقررات مهاجرت و اطمینان از رعایت آن در طول سفر خود به سمت اقامت دائم ایالات متحده، بسیار مهم خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم با آقای مهندس ورقایی و سایر کارشناسان شرکت الست گروپ مشورت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت جستجو مطالب عنوان مد نظر خود را در باکس بالا وارد نمایید.