مهندس مهدی ورقائی
آنچه در این مطلب میخوانید

با موضوع ایده های ناب اجرا نشده در خدمت شما هستیم.

ایده های ناب اجرا نشده بطور خلاصه، ارائه خدمات حیوانات خانگی، فروش محصولات مزرعه، تعویض محصولات گیمینگ، خرید عمده و فروش جزئی، ساخت وب سایت خدمات لاغری و تناسب اندام، ساخت وبسایت نمایش و فروش عکس،ارائه خدمات مد لباس، ساخت سایت مقایسه کالا و خدمات،کسب و کار گردشگری به صورت آنلاین، مهد افراد سالمند و بزرگسال و ارائه خدمات سرگرمی به ایشان،ساخت اختصاصی موسیقی آنلاین، تاسیس فروشگاه و هایپرمارکت اینترنتی، اجاره بدنه ماشین برای تبلیغات،راه اندازی کسب و کار با راه اندازی یک سایت سوپرایز،راه اندازی کسب و کار با حذف واسطه،فروش و کرایه لباس عروس، تاسیس مجموعه غذایی اختصاصی، سایت خشکشویی لباس.

تعداد بیشماری از افراد هستند که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار پر سود و در عین حال، متفاوت می باشند. در کشور ما، ایران، تعداد بی شماری از ایده های نابی وجود دارند که هنوز توسط هیچ فردی به اجرا در نیامده اند و کمتر کسی جسارت پیش قدم شدن در راه این ایده های پر سود را از خود نشان می دهد.

چنان چه فردی، بخواهد کسب و کاری پر سود را داشته باشد، می بایست به دنبال ایده ای باشد که در کشورمان، منحصر به فرد باشد. در این مقاله، سعی داریم در ارتباط با موضوع ایده های ناب اجرا نشده اطلاعاتی سودمند را در اختیار افرادی که علاقمند به راه اندازی کسب و کاری متفاوت می باشند، قرار دهیم.

ایده هایی نوین را انتخاب نموده ایم و در این مقاله، گنجانده ایم. در صورتی که ایده ای آمده در این مقاله، برای شما جذاب بودند و یا تمایل به راه و روش های متفاوت تری می باشید، توصیه می کنیم با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ، مشورت نمایید تا مشاوران مجرب این شرکت، شما را در مسیر صحیح کسب درآمد، قرار دهند.

در این راستا، از مشاورات مهندس مهدی ورقایی، کارآفرین نمونه سال، بسیار بهره گرفته ایم. اگر شما از علاقمندان به موضوع ” ایده های ناب اجرا نشده ” می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران چیست؟

ایده ناب سایت خشکشویی لباس

سایت خشکشویی لباس، یک ایده عالی برای شهرهای بزرگ می باشد. راه اندازی یک سایت خشکشویی، به هزینه زیادی نیاز ندارد. همه دوست دارند که لباس های خود را به خشکشویی ببرند. اما با توجه به محدود بودن زمان، بیشتر افراد زمانی برای این کار ندارند.

لذا، اگر این امکان برای مردم وجود داشته باشد که بتوانند لباس های خود را از درب منزل خود، بدون اتلاف هیچ زمانی، به خشکشویی ارسال کنند و پس از اتمام کار خشکشویی، درب منزل خود، مجدداً لباس هایشان را تحویل بگیرند، بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

برای این کار، کافی است که فرد در ابتدا یک سایت خشکشویی لباس، تهیه کرده و با خشکشویی هایی در تمامی نقاط شهر، قرارداد ببند. با این کار، هر فرد در هر نقطه ای از شهر، می تواند لباس های خود را به نزدیک ترین خشکشویی محل خود ارسال کند و در کوتاه ترین زمان ممکن نیز، لباس خود را دریافت نماید.

در این میان، فردی که سایت خشکشویی را احداث کرده است، مبلغی را به عنوان پورسانت کار، دریافت می کند. این ایده ناب، می تواند در مدتی کوتاه، سرمایه خوبی را برای فرد، در بر داشته باشد.

توصیه می کینم از صفحه ایده های خلاقانه کسب و کار دیدن کنید.

ایده ناب تاسیس مجموعه غذایی اختصاصی

ایده ناب تاسیس مجموعه غذایی اختصاصی
ایده ناب تاسیس مجموعه غذایی اختصاصی

یکی از انواع کسب و کارها که همیشه در جریان می باشند و در عین حال، می توانند پر از نوآوری باشند، کسب و کارهای مرتبط با مواد غذایی می باشد. کسب و کارهای مرتبط با خورد و خوراک، در هر زمان و همیشه، مشتریان خاص خود را دارند.

بر همین اساس، هر فردی با یک ایده جدید و متفاوت، می تواند درآمد بسیار بالایی را در حوزه مواد غذایی کسب نماید. دلیل این ادعا، اهمیت مردم به خورد و خوراک می باشد. در این راستا، ایده های نوینی برای احداث یک مجموعه غذایی خاص نیز، می تواند سوددهی فراوانی داشته باشد.

به عنوان نمونه، تاسیس یک مجموعه غذایی اختصاصی برای گیاه خواران و یا افراد علاقمند به پیروی از رژیم های لاغری و یا حتی غذاهایی که تنها مختلف گوشت خواران می باشد، از جمله این موارد می باشد.

همچنین، از این جمله، می توان به غذاهای مختلفی که تنها بر پایه یک ماده غذایی خاص، نظیر سیب زمینی، استوار می باشند، نیز اشاره کرد. حتی می توان نرمش بیشتری را در تهیه غذاهای اختصاصی داده شود تا هر فرد بر مبنای علاقه خود، هر آنچه را که دوست دارد در غذای خود، بگنجاند.

این فعالیت را می توان هم به صورت فیزیکی و هم به صورت آنلاین راه اندازی نمود. در شرایط آنلاین، می توان با رستوران های خاص و مد نظر، قرارداد بسته و برای هر سفارش، پورسانت خود را دریافت نمود.

کارآفرینی به چه معنا است و کارآفرین به چه کسی گفته می شود؟

ایده ناب فروش و کرایه لباس عروس

یکی از بزرگترین دغدغه های عروس و دامادها، قیمت بالای لباس عروس برای خرید و یا اجاره آن برای یک شب می باشد. در این زمینه، می توان تنها با راه اندازی یک وب سایت و قرار دادن انواع لباس عروس های مختلف با قیمت های مختلف، کسب درآمد نمود.

در این راستا، می توان با مزون های مختلف در تمامی نقاط شهر، قرارداد بسته و نمونه ای از کارهای مزون ها را در سایت خود قرار دهید.

همچنین، خوب است که در کنار هر یک از تصاویر مربوط به لباس ها، از توضیحاتی تکمیلی، نظیر جنس و سایز و مورد مصرف در چه نوع مراسمی، نیز استفاده نمود تا انتخاب برای افراد، آسان تر شود. در این راستا، اگر فرد بتواند با مزون های لباس عروس رابطه خوبی برقرار نماید، می تواند درآمد خوبی را از این راه، کسب نماید.

ایده های ناب اجرا نشده بسیاری وجود دارند که هنوز در کشور ما، به مرحله اجرا نرسیده اند

ایده های ناب اجرا نشده بسیاری وجود دارند که هنوز در کشور ما، به مرحله اجرا نرسیده اند. هر فرد با توجه به شرایط روحی و توانایی هایی که دارد، می تواند اقدام به راه اندازی یک کسب و کار ناب و جدید بنماید.

در این راستا، گرفتن مشاوره از افرادی با تجربه در زمینه، کارآفرینی و راه اندازی کسب و کارهای نوین، می تواند کمک شایانی در تصمیم گیری و افزایش سرعت درآمدزایی، داشته باشد. شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، نامی آشنا در عرصه ارائه خدمات مشاوره در زمینه راه اندازی کسب و کارهای نوین در سرتاسر کشور و جهان می باشد.

لذا، توصیه اکید می شود برای داشتن یک انتخاب صحیح و کسب درآمدی مطلوب، با مشاوران مجرب شرکت مشاوره الست گروپ، تماس حاصل نموده و از مشاورات سودمند ایشان بهره مند شوید. در ادامه مبحث ” ایده های ناب اجرا نشده ” به ذکر برخی دیگر از ایده های نوین برای کسب درآمد، خواهیم پرداخت.

ایده ناب راه اندازی کسب و کار با حذف واسطه

ایده ناب راه اندازی کسب و کار با حذف واسطه
ایده ناب راه اندازی کسب و کار با حذف واسطه

یکی از مهم ترین دلایل گرانی اجناس، وجود واسطه ها می باشد. با حذف واسطه ها از گردونه خرید و فروش، خریدار می تواند کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری تهیه نماید. امروزه با وجود سایت های مختلف اینترنتی که قیمت تمامی کالاها در آن ها درج شده است، قدرت چانه زنی مشتریان تا حد بسیار بالایی افزایش یافته است.

با بالا رفتن قدرت چانه زنی، مشتری می تواند جنس مورد نظر خود را با قیمتی مناسب تر، تهیه نماید. حال اگر، فرد بتواند با حذف واسطه ها، کالایی را با قیمت مناسب تر از سایر رقیبان، در اختیار مشتری قرار دهد، می تواند درآمد خوبی را در این راه به دست آورد.

این ایده کسب و کار اینترنتی، می تواند در تمامی حوزه های فروش، کارآمد باشد. اگر فرد بتواند، کالایی را به صورت مستقیم از فروشنده اول دریافت کند و آن را به صورت مستقیم به دست مشتری برساند، می تواند در این میان، سود خوبی را به دست آورد. اما در این راستا، بسیار مهم است که فرد، تمرکز خود را تنها بر روی یک کالای خاص متمرکز نماید تا بتواند با آگاهی و قدرت بیشتر، به کسب و کار بپردازد.

ایده ناب راه اندازی کسب و کار با راه اندازی یک سایت سوپرایز

یکی از ایده های کسب و کار که بسیار جالب و در عین حال، مورد بی توجهی قرار گرفته است، راه اندازی سایت سوپرایز می باشد. همه افراد از غافلگیری لذت می برند. همه افراد دوست دارند که با یک مراسم خاص و یا یک هدیه ویژه، غافلگیر شوند.

در این راستا، تعداد زیادی از افراد هستند که دوست دارند عزیزان خود را خوشحال کرده و آن را سوپرایز کنند. اما بسیاری از این افراد، نمی دانند که برای این کار، چه باید بکنند و یا زمان کافی برای تهیه امکانات جشن غافلگیری را ندارند. در این زمان است که یک سایت سوپرایز، می تواند بسیار کارآمد باشد.

یک سایت سوپرایز، کلیه برنامه ریزی های لازم برای برگزاری یک جشن سوپرایز را انجام خواهد داد. برای این کار، لازم است که فرد علاقمند به راه اندازی این نوع از کسب و کار، یک سایت اینترنتی قوی برای توضیح و قانع نمودن افراد برای اعتماد به فرد، به جهت سپردن تمامی کارهای جشن، تهیه نماید.

البته از دیگر سایت های این چنینی، می توان به سایت استقبال و یا سایت برگزاری مراسم های مختلف نیز، اشاره کرد که با توجه به نیاز روز افزون به این گونه خدمات، می توانند سودآوری قابل توجهی را برای فرد به همراه داشته باشند.

توصیه می کنیم از صفحه ایده های پولساز در امریکا دیدن کنید.

ایده ناب اجاره بدنه ماشین برای تبلیغات

ایده ناب اجاره بدنه ماشین برای تبلیغات
ایده ناب اجاره بدنه ماشین برای تبلیغات

جالب است بدانیم که بسیاری از شرکت ها برای چسباندن تبلیغاتشان بر روی بدنه خودروها، حاضرند هزینه های گزافی را، متحمل شوند. در این راستا، می توان کسب و کاری راه اندازی نمود که در آن، افرادی که تمایل دارند تبلیغاتشان بر روی ماشین ها چسبانده شود را به صاحبان خودروها، وصل نماید.

به کمک این روش، فرد می تواند از شرکت هایی که تمایل دارند که تبلیغاتشان را بر روی خودروها متصل گردد، قرارداد بسته و مبلغی را بابت این تبلیغات از ایشان دریافت نمود.

سپس با خودروهایی که تمایل دارند که این تبلیغات بر روی وسیله نقلیه شان، چسبانده شود، قراردادی مدت دار، مبنی بر قبول چسباندن تبلیغ مورد نظر بر روی خودرو، منعقد نمود. این روش، یکی از انواع کسب و کارهای پر سود به شمار می رود.

برای راه اندازی یک کسب و کار پرسود با ایده ای ناب، گرفتن مشاوره از افرادی مجرب، می تواند در بهبود روند کار، بسیار تاثیرگذار باشد.

در این راستا، شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، با بهره گیری از متخصصانی حرفه ای در امر سرمایه گذاری های نوین، آماده ارائه هر نوع خدمات مشاوره و راهنمایی به افراد علاقمند به شروع یک کسب و کار نوین، می باشد.

لازم است به معرفی مهندس مهدی ورقایی، رئیس هیئت مدیره شرکت الست گروپ، بپردازیم. در ادامه مبحث ایده های ناب اجرا نشده بیشتر به معرفی مهندس مهدی ورقایی و شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، خواهیم پرداخت.

مهندس مهدی ورقایی کیست؟

<yoastmark class=

مهندس مهدی ورقایی، رئیس هیئت مدیره شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، می باشند. شرکت الست گروپ، یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه مشاوره در امر  سرمایه گذاری و نیز مهاجرتی، در کل کشور به شمار می رود.

مهندس مهدی ورقایی، در زمینه های مختلف تجاری، بیش از ۳۰ سال تجربه داشته و تجربیان کثیر ایشان، خود دلیلی بر موفقیت روز افزون شرکت الست گروپ تا به امروز، بوده است. تجربیات سودمند مهندس ورقایی، خود دلیلی بر جلب اعتماد تمامی علاقمند به راه اندازی کسب کار نوین، گردیده است.

یکی از اهداف بزرگ شرکت الست گروپ و مهندس ورقایی، کمک به پیشرفت و توسعه میهن عزیزمان، ایران می باشد. در این راستا، شرکت الست گروپ، اقدام به تشکیل یک تیم مشاوره، به جهت کمک و راهنمایی به تمامی علاقمندان به  راه اندازی کسب و کارهای نوین در ایران، نموده است.

این شرکت، با به کارگیری راهنمایی های مشاوران و متخصصان مجرب خود، همواره در تلاش برای بهبود روند سرمایه گذاری، با ارائه ایده های ناب و جدید، می باشد. در ادامه، به برخی دیگر از ” ایده های ناب اجرا نشده ” خواهیم پرداخت. با ما هم چنان تا پایان این مقاله همراه باشید.

لطفا از پست سرمایه گذاری و کارآفرینی در ایران دیدن کنید.

ایده ناب تاسیس فروشگاه و هایپرمارکت اینترنتی

ایده ناب تاسیس فروشگاه و هایپرمارکت اینترنتی
ایده ناب تاسیس فروشگاه و هایپرمارکت اینترنتی

سوپر مارکت اینترنتی، یک ایده ناب سود آور و در عین حال، کمیاب در ایران می باشد. امروزه، با توجه به مشغله های زیاد زندگی، بسیاری از افراد تمایل به خرید کالاهای مورد نیاز خود، به صورت اینترنتی و تحویل درب منزل، دارند.

راه اندازی یک هایپرمارکت اینترنتی، می تواند سودآوری بسیار زیادی برای فرد به همراه داشته باشد. از سوی دیگر، این امر به مشتری کمک می کند که وقت خود را صرف خریدهای روزانه و ماندن در ترافیک، تلف نکند. برای این کار، کافی است که تنها یک اپلیکیشن و سایت قوی داشته باشید.

البته لازم به ذکر است که وجود یک تیم حرفه ای نیز، از دیگر ملزومات این شغل می باشد. امروزه، سایت های فروشگاهی و مارکتی بسیاری هستند که به صورت محلی در حال فعالیت می باشند. با ارائه یک سایت قوی، می توان بسیاری از محدوده های شهری را تحت پوشش درآورد و سود کثیری را در مدتی کوتاه، بدست آورد.

ایده ناب ساخت اختصاصی موسیقی آنلاین

از جمله ایده های نوینی که هنوز در کشور ما به عنوان یک کسب و کار اینترنتی، ناشناخته و ناب می باشد، راه اندازی یک سرویس اختصاصی برای گوش دادن به موسیقی های آنلاین می باشد. یکی از محبوب ترین نمونه های خارجی این سایت، اسپاتی فای می باشد.

این برنامه یک برنامه محبوب در میان کاربران است. در این سایت، هر کاربر، می تواند در سایت عضو شده و حق عضویت پرداخت نماید. سپس می تواند به صورت آنلاین به هر موزیکی که تمایل داشته باشد، گوش فرا دهد. از جمله قابلیت های این نوع از سایت های پخش موسیقی آنلاین، امکان گوش کردن به موسیقی های مختلف به صورت درهم یا رندام می باشد.

این قابلیت سبب می شود که کاربر بتواند موسیقی هایی را که تا کنون نشنیده است را نیز، گوش کند. لازم به ذکر است که بسیاری از افراد در ایران تلاش کرده اند تا سایتی مشابه اسپاتی فای در ایران راه اندازی نمایند، اما تا کنون کسی موفق به این کار به صورت صحیح و با کیفیت، نشده است.

لذا، این خود نیز، یک ایده ناب برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی نوین، به شمار می رود.

برای راه اندازه یک کسب و کار منحصر به فرد، اطلاع از ایده های ناب اجرا نشده می تواند بسیار مفید باشد

برای راه اندازه یک کسب و کار منحصر به فرد، اطلاع از ایده های ناب اجرا نشده می تواند بسیار مفید باشد. لذا، توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با زمینه های مختلف کسب و کار که ناب و بکر می باشند، با مشاوران شرکت مشاوره در سرمایه گذاری الست گروپ، تماس حاصل کرده و از مشاورات سودمند متخصصان این شرکت، بهره مند گردید.

هدف اصلی مهندس مهدی ورقایی، به عنوان ریاست برجسته این گروه، کمک به پیشرفت در کسب و کار افرادی می باشد که همواره به دنبال ایده ای نوین و خلاقانه می باشند.

ایده ناب مهد افراد سالمند و بزرگسال و ارائه خدمات سرگرمی به ایشان

ایده ناب مهد افراد سالمند و بزرگسال و ارائه خدمات سرگرمی به ایشان
ایده ناب مهد افراد سالمند و بزرگسال و ارائه خدمات سرگرمی به ایشان

یکی از ایده های نوینی که در ایران کمتر به آن توجه می شود، احداث مهد بزرگسالان می باشد. امروزه، بسیاری از افراد مسن در کشورمان به دلیل کهولت سن و داشتن مشکلات متعدد جسمی، توانایی مراقبت از خود را ندارند و یا ساعاتی از روز را به دلیل آن که سایر اعضای خانواده مشغول به کار و فعالیت در خارج از منزل می باشند، در خانه تنها می مانند.

ایده راه اندازی یک نوع مهد خاص و ویژه برای افراد بزرگسال، که در ساعات مشخصی از شبانه روز، مراقبت از افراد بزرگسال را بر عده بگیرد، می تواند یک نوع کسب و کار نوین و در عین حال، سودآور به شمار رود.

هم چنین، در این مراکز، می توان برنامه های خاصی گنجانده شود که در آن ها، به سالمندان، تورهای مسافرتی مختلف کوتاه مدت و نیز گردش های روزانه و از این قبیل گردش های کوتاه مدت، ارائه شود. ارائه امکانات تفریحی و سرگرمی برای سالمندان، می تواند این افراد را به مراکز مهد سالمندان، جذب نماید.

البته راه اندازی این نوع از کسب و کار، ارتباط مستقیمی با روحیات فرد دارد که می بایست پیش از شروع به هر کاری، ابتدا با مشاوران با تجربه در امر سرمایه گذاری، مشورت های لازم را انجام داد.

ایده ناب کسب و کار گردشگری به صورت آنلاین

ایده ناب کسب و کار گردشگری به صورت آنلاین
ایده ناب کسب و کار گردشگری به صورت آنلاین

کشور ما ایران، با توجه به گستردگی که دارد، دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد. ساخت یک پلتفرم خاص که تنها متمرکز بر گردشگری در نقاط مختلف ایران داشته باشد، از ایده های ناب اجرا نشده در ایران می باشد. کشور ایران، با توجه به محدودیت های بسیاری که در آن از نظر امکانات ارتباطی و اقامتی و .. وجود دارد، نمی تواند پذیرای گردشگران در نقاط مختلف کشور باشد.

در این میان، اگر سایتی گردشگری تهیه شود که در آن، گردشگران بتوانند به راحتی به هر نقطه ای از ایران که می خواهند سفر کنند و نگرانی از جانب محل اقامت و نیز سایر امکانات اقامتی نداشته باشند، می تواند بسیار سودآور باشد.

ایده ناب ساخت سایت مقایسه کالا و خدمات

در ایران هیچ سایت مشخصی وجود ندارد که بتوان در آن، هر کالا و یا خدماتی را با کالا و یا خدماتی دیگر، به صورت دقیق مورد بررسی قرار داد. این نوع از سایت ها، می توانند به خریداران کمک کنند تا پیش از خرید هر کالایی، ابتدا به مقایسه دقیق ویژگی های مختلف کالا با سایر کالاهای موجود در بازار بپردازند.

لازم به ذکر است که صداقت، مبنای اصلی این گونه از کسب و کارها می باشد. زیرا که تبلیغات دروغین، سبب سلب اعتماد مشتریان می گردد. هم چنین، سایت می بایست به گونه ای طراحی شود که افراد بتوانند نظرات مثبت و یا منفی خود را آزادانه بیان نمایند و تجربیات خود را از استفاده از کالای مورد نظر، با دیگران به اشتراک بگذارند.

همچنین، امکان چنان چه افراد نیاز به مشاوره داشته باشند، بتوانند از راهنمایی های مشاوران وب سایت، بهره مند شوند. در این میان، می توان به ازای ارائه مشاوره از افراد، درآمد زایی نمود.

برای راه اندازی یک کسب و کار نوین که تا به حال کسی دیگری آن را تجربه نکرده باشد، نیاز به کسب آگاهی و اخذ مشاوره می باشد. در این راستا، می بایست از افرادی که در امر سرمایه گذاری کسب و کار، خبره و با تجربه می باشند، یاری گرفت.

شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، با بهره گیری از بهترین مشاوران و متخصصان در امر سرمایه گذاری، همواره آماده ارائه خدمات مشاوره ای، به عزیزان علاقمند به راه اندازی کسب و کاری نوین و سودآور، می باشد.

ایده ناب ارائه خدمات مد لباس

ایده ناب ارائه خدمات مد لباس
ایده ناب ارائه خدمات مد لباس

یکی از ایده های خلاقانه ای که تا به امروز کمتر دیده شده است، ایده ارائه مشاوره در زمینه مد لباس و پوشاک می باشد. بیشتر افراد، هنگام خرید لباس، توانایی انتخاب را ندارند.

همواره سؤالات بی شماری در ذهن افراد در ارتباط با خرید یک لباس جدید شکل می گیرد که از آن جمله می توان به سوالاتی نظیر، چی مده؟ چی بخرم؟ چه لباسی رو با چه لباسی ست کنم؟ چه رنگی به چه رنگی میاد؟ و .. اشاره کرد.

در این راستا، اگر کسب و کاری راه اندازی شود که بتواند به افراد در این راستا، مشاوره دهد، بسیار سودمند می باشد.

برای شروع، کافی است که در یک شبکه اجتماعی و یا یک وب سایت، شروع به معرفی حوزه های مختلف مد و برندسازی پرداخته شود و پس از جذب مخاطب، با متخصصان مد را برای پیشبرد بهتر کار، به کار گرفت که بتوانند به کمک عکس و یا ویدیوهای مختلف، افراد را در زمینه انتخاب لباس، راهنمایی نمایند.

در این راستا، می توان از افراد به ازای مشاوره هایی که داده می شود، مبلغی را به عنوان حق مشاوره، دریافت نمود. با توجه به تنوع لباس ها و برندهای موجود در بازار، بدون تردید از چنین کسب و کار نوینی، استقبال بسیاری به عمل خواهد آمد.

ایده ناب ساخت وبت سایت نمایش و فروش عکس

یکی از کسب و کارهایی که هنوز در کشورمان ایران، به صورت بکر و ناب باقی مانده است، وجود سایتی می باشد که در آن بتوان عکس ها و محصولات گرافیکی را به صورت انحصاری، به فروش رساند. امروزه، با توجه به رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی، حرفه عکاسی، بیش از پیش مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

وجود یک سایت حرفه ای که تنها مختص عکس و آثار هنری باشد، به عکاسان این امکان را می دهد که بتوانند عکس های خود را برای فروش، در داخل سایت قرار دهند و نیز کلیه افرادی که از سایت بازدید می کنند با دیدن عکس مورد علاقه خود، بتوانند آن را از سایت به راحتی، خریداری نمایند.

در این راستا، خود مدیر سایت نیز، می تواند عکس هایی را برای فروش در داخل سایت قرار داده و به این ترتیب از فروش عکس های خود و نیز مابه التفاوت عکس های گذاشته شده توسط سایر عکاسان و قیمت فروش آن ها، کسب درآمد نماید.

ایده ناب ساخت وب سایت خدمات لاغری و تناسب اندام

ایده ناب ساخت وب سایت خدمات لاغری و تناسب اندام
ایده ناب ساخت وب سایت خدمات لاغری و تناسب اندام

در حال حاضر، داشتن تناسب اندام، به یکی از دغدغه های بشری مبدل شده است. با توجه به سبک نادرست زندگی و خورد و خوراکی نا متعادل و ناسالم، جمعیت به سمت افزایش وزن، پیش می رود.

در این راستا، اگر سایتی وجود داشته باشد که به صورت کاملاً تخصصی به تمامی علاقمندان به کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام، مشاوره دهد، می تواند بسیار در این زمینه، موفق عمل کرده و سودآوری بسیاری داشته باشد.

ساخت یک وب سایت که به صورت کاملاً تخصصی در زمینه لاغری باشد، یکی از ایده های سودآور و در عین حال، ناب می باشد که بدون تردید مخاطبان بسیاری را به سوی خود، جذب خواهد کرد.

در این راستا، برای انجام هر مشاوره تخصصی، می توان مبلغی را بابت حق مشاوره دریافت نمود. البته می توان با فروش محصولاتی که با خدمات مشاوره هم خوانی داشته باشند نیز، بر میزان درآمد، افزود.

در ادامه مبحث ایده های ناب اجرا نشده به برخی دیگر از ایده های نابی که هنوز در کشورمان اجرا نشده اند و یا بسیار ضعیف و کمیاب می باشند، اشاره خواهیم کرد.

مهندس مهدی ورقایی

مهندس مهدی ورقایی، مؤسس شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، پیش از تاسیس این شرکت، به صورت تخصصی در زمینه های مختلف کارآفرینی، کاریابی و نیز سرمایه گذاری، فعالیت گسترده ای داشته اند و از سال ۱۳۸۰ به بعد نیز، حوزه مشاورات خود را در امور سرمایه گذاری و کارآفرینی، به سایر کشورهای جهان، گسترش داده اند.

ایشان، با مشاورات حرفه ای خود، بسیاری از شرکت ها و کارخانجاتی را که ناتوانی از ادامه فعالیت داشتند و در مرز نابودی قرار داشتند را، مجدداً احیاء و بازسازی نمودند و با ارائه راه کارهایی خلاقانه، همواره در به راه انداختن چرخه تولید این مراکز، یاری رسانده اند.

پس از سال ها کسب تجربه و داشتن هزاران پروژه موفق مشاوره سرمایه گذاری، مهندس مهدی ورقایی، شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ را به هدف خدمت رسانی به تمامی کارآفرینان عزیز و علاقمندان به راه اندازی کسب و کارهای نوین، تاسیس نمودند.

شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، به نامی آشنا و قابل اعتماد

امروزه، شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، به نامی آشنا و قابل اعتماد برای اخذ مشاوره در امر سرمایه گذاری، در سرتاسر جهان و ایران، مبدل گردیده است که این نام نیک، به جهت تلاش های بسیار مهندس مهدی ورقایی و تیم متخصص این شرکت به دست آمده است.

مشاوران و متخصصان با تجربه شرکت الست گروپ، همواره در تلاشند تا بهترین و مناسب ترین مشاوره سرمایه گذاری را به علاقمندان به داشتن کسب و کارهای نوین، ارائه دهند تا فرد در مدتی کوتاه، بتواند به سوددهی قابل توجهی دست یابد. اعتماد به شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، می تواند راهی مطمئن به سوی موفقیت باشد.

ایده ناب خرید عمده و فروش جزئی

ایده ناب خرید عمده و فروش جزئی
ایده ناب خرید عمده و فروش جزئی

یکی از ایده هایی که بسیار شناخته شده می باشد، اما به صورت تخصصی و به صورت نوین، ارائه نمی شود، ایجاد سایتی می باشد که تمامی محصولات را به صورت عمده خریداری نماید و آن ها را به صورت تکی، به فروش برساند.

شاید بسیار با این مساله موجه شده باشید که هنگامی که جنسی را به صورت عمده خریداری می کنید، در نهایت، هزینه ای که در کل پرداخت نموده اید، به نسبت آن که، بخواهید همان جنس را به صورت دانه دانه خریداری کنید، بسیار کمتر می شود.

به عنوان نمونه هنگامی که یک کارتن از محصولی نظیر پودر ماشین لباس شویی را تهیه می کنید، در نهایت، قیمت هر بسته از آن، کمتر از تکی خریدن آن، می شود. با توجه به این امر که خرید یک کارتن از یک محصول خاص، برای بیشتر خانواده های ایرانی، امری دشوار و نا ممکن می باشد،

لذا، ایجاد یک اپلیکیشن و یا یک سایت، که بتوان در آن، محصولات عمده را به صورت اشتراکی خریداری کرد، ایده جالبی به نظر می رسد. قیمت خرید به این شکل، از خرید تکی کمتر و از خرید عمده کمی بیشتر می باشد و مابه التفاوت این دو قیمت، سود دارنده سایت یا اپلیکیشن می باشد.

خریداران با خرید اشتراکی یک محصول، می توانند با قیمتی مناسب جنس را درب منزل خود تحویل بگیرند و سپس آن را تقسیم نمایند. با توجه به شرایط اقتصادی موجود، این نوع از کسب و کار، می تواند سودآوری بسیاری را برای دارنده سایت و یا اپلیکیشن به همراه داشته باشد.

ایده ناب تعویض محصولات گیمینگ

یکی از ایده های نابی که می تواند درآمد زایی بسیاری داشته باشد و در عین حال در ایران، کمتر مورد توجه قرار گرفته است، ایجاد سایتی می باشد که در آن، گیمر ها بتوانند وسایل بازی را با یکدیگر تعویض نمایند. امروزه، بسیاری از کنسول های بازی نظیر ایکس باکش و یا پلی استیشن ها هستند که هزینه بسیار زیادی را برای خریداری آن ها، می بایست پرداخت نمود.

در همین حال، بسیاری از گیمر ها هستند که این ابزار را در منزل داشته و بعد از بازی با آنها، تمایل به تعویض آن ها با ابزار بازی دیگر را دارند. در این بازار داغ گیمینگ، راه اندازی یک وب سایت برای تعویض این نوع از کالاها، می تواند سودآوری بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

با توجه به این که تعداد مخاطبان این کار، بسیار زیاد می باشد، سایت تعویض کالاهای گیمینگ، می تواند در مدت کوتاهی، بینندگان فراوانی را جذب خود کند.

در این میان، می توان علاوه بر طرح تعویض محصولات بازی ویدیویی، اقدام به فروش بازی های پر طرفدار و نیز ارائه خدمات مرتبط به بازی ها، نیز نمود. این ایده ناب، به دلیل آن که در کشور ما، در حال حاضر اجرا نشده است و در عین حال، سوددهی فراوانی نیز دارد، یکی از بهترین انواع ایده های ناب در ایران، به شمار می رود.

ایده ناب فروش محصولات مزرعه

ایده ناب فروش محصولات مزرعه
ایده ناب فروش محصولات مزرعه

در ادامه مبحث ایده های ناب اجرا نشده قصد داریم به ذکر یکی دیگر از ایده های بکری که کمتر مورد توجه قرار می گیرد، بپردازیم.

با توجه به این امر که، زندگی ماشینی امروز، فرصت تهیه یک غذای سالم و دست چین را از افراد گرفته است، این ایده خوبی است که مکانی برای شهر نشینان فراهم شود که در آن بتوانند لذت دست چین کردن محصولات غذایی و میوه ها و سبزیجات را کسب نمایند.

امروزه، همه افراد و نه تنها شهر نشینان، از این ایده ناب، استقبال می کنند. البته این روش از سرمایه گذاری، به مقداری سرمایه اولیه نیاز خواهد داشت.

اگر سرمایه کافی برای راه اندازی این کسب و کار، وجود داشته باشد، فرد می تواند یک مزرعه بزرگ به همراه گلخانه، به راه اندازد و در مزرعه و گلخانه خود، انواع میوه های و سبزیجات را به صورت کاملاً طبیعی پرورش دهد و محصولات خود را به صورت دست چین که توسط خود خریداران چیده می شود، به فروش برساند.

چیدن میوه های و سبزیجات، یک رویای فانتزی جالب برای بسیاری از افراد می باشد

چیدن میوه های و سبزیجات، یک رویای فانتزی جالب برای بسیاری از افراد می باشد و بدون تردید، استقبال بسیاری از این ایده کسب و کار، به عمل خواهد آمد و سوددهی مطلوبی نیز، خواهد داشت.

شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، با سال ها تجربه درخشان در زمینه مشاوره در امر سرمایه گذاری و کارآفرینی، در حوزه های مختلف کاری، آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره به عزیزان علاقمند به راه اندازی کسب و کارهای نوین، در سرتاسر جهان، می باشد.

این شرکت سال ها پیش، توسط کارآفرین نمونه سال، مهندس مهدی ورقایی، تاسیس گردیده و از آن روز تا کنون، همواره تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا به یاری متخصصان حرفه ای در امر مشاوره سرمایه گذاری، بهترین خدمات مشاوره ممکن را به عزیزان مراجعه کننده، با توجه به شرایط ایشان، ارائه دهد.

مهندس مهدی ورقایی، با بهره گیری از تجربیات خود، امروزه شرکت الست گروپ را به یکی از معتمدترین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری در جهان، مبدل ساخته است.

لذا، توصیه می شود برای کسب هر گونه اطلاعات بیشتر در ارتباط با امور سرمایه گذاری و یا کارآفرینی در حوزه های مختلف، ابتدا با مشاوران و متخصصان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، مشورت نمایید.

ایده ناب ارائه خدمات حیوانات خانگی

ایده ناب ارائه خدمات حیوانات خانگی
ایده ناب ارائه خدمات حیوانات خانگی

امروزه، حیوانات خانگی در بسیاری از خانه ها، راه پیدا کرده اند. در کشور ما، مکان ها بی شماری هستند که به کسب و کارهای مربوط به حیوانات خانگی می پردازند.

اما این کسب و کارها، صرفاً در یک زمینه خاص فعالیت دارند. به عنوان نمونه، تنها دامپزشکی می باشند و یا مغازه محصولات مربوط به حیوانات خانگی می باشند، اما، در این راستا، کمبود یک مجموعه کامل که بتواند کلیه خدمات مربوط به حیوانات خانگی را ارائه کند، بسیار احساس می شود.

از همین رو، یکی دیگر از ایده های ناب اجرا نشده در کشورمان را، می توان راه اندازی یک مجموعه کامل خدمات رسانی به حیوانات خانگی، بیان نمود.

این مجموعه می تواند شامل بخش های متفاوتی باشد که بتواند بر جذابیت آن، بیفزاید. به عنوان نمونه، در این مجموعه، می توان کلیه خدمات مربوط به دامپزشکی، ارائه برنامه غذایی توسط متخصص تغذیه حیوانات و نیز شستشو و اصلاح و آرایش موی حیوانات، کلیه خدمات مربوط به گردش و تفریح و بازی و حتی ماساژ و غیره را گنجاند.

در کنار تمامی این خدمات، می توان یک فروشگاه برای فروش محصولات حیوانات خانگی را نیز، در نظر گرفت. البته راه اندازی چنین مجموعه ای به سرمایه گذاری نسبت بالایی نیاز دارد.

بهتر است با مشاوران مجرب شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، مشورت نمایید

لذا پیش از اقدام برای شروع و راه اندازی چنین ایده نوینی، بهتر است با مشاوران مجرب شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، مشورت نمایید و با راهنمایی های متخصصان این شرکت، بهترین روش را برای راه اندازی چنین کسب و کاری، انتخاب نمایید.

ایده های ناب اجرا نشده در کشور ما، بی شمارند. بسیار مهم است که ایده ای را انتخاب نمایید که بیشترین میزان سازگاری را با روحیات و تخصص شما داشته باشد.

از همین رو، بسیار پسندیده است که پیش از اقدام به سرمایه گذاری و شروع به فعالیت، حتماً با آگاهی کامل، وارد عرصه سرمایه گذاری برای یک کسب و کار نوین شوید. بنا بر پیشنهاد مهندس مهدی ورقایی، کارآفرین نمونه سال و مؤسس شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، بهترین و منطقی ترین گزینه، پیش از شروع یک کسب و کار، کسب آگاهی در زمینه آن کسب و کار خاص می باشد.

آگاهی زمانی حاصل می شود که در آن زمینه، از افرادی متخصص، راهنمایی گرفته شود. در این راستا، بهترین گزینه برای اخذ مشاوره در امر سرمایه گذاری، متخصصان شرکت الست گروپ می باشند.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

ایده های ناب اجر نشده فراوانی در کشور ما وجود دارد که می تواند سود آوری بسیاری با خود، به همراه داشته باشد. در این مقاله، تنها به معرفی برخی از این ایده های ناب، اشاره کرده ایم.

برای اطلاع از هزاران ایده ناب دیگری که می تواند سبب کسب درآمد بالایی برای سرمایه گذار شود، می توانید با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ تماس حاصل نمایید و از متخصصان خبره این شرکت، راهنمایی بخواهید.

در این مقاله، به بحث و بررسی ایده های ناب اجرا نشده پرداختیم.

امید است که اطلاعات آمده در این مقاله، برای تمامی علاقمندان به این موضوع، مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت جستجو مطالب عنوان مد نظر خود را در باکس بالا وارد نمایید.